Aplicația Sibiu City App, lansată cu fast în urmă cu câteva săptămâni, se pare că a fost io idee bună pentru cei care doresc să reclame ceva către administrația locală. Pentru că, în rest, pare-se răspunsurile vin automat către reclamanți, iar sesizările rămân fără vreun răspuns pozitiv în teritoriu.
Cu această impresie a rămas o sibiancă ce sâmbătă a sesizat, prin intermediul aplicației, că trotuarele din zona Parcului Sub Arini, pe strada Argeșului și cele de pe strada Cristianului nu sunt deszăpezite.
Tânăra a primit răspuns cum că firma care se ocupă de deszăpezire a fost informată și că situația se va remedia.
A doua zi, tânăra mămică, sigură fiind că situația e mai bună pe trotuarele respective, și-a scos copilul la plimbare, în cărucior. Surpriză însă: arătau exact la fel ca în ziua precedentă, adică pline de mocirlă, asta în ciuda răspunsului primit tot prin intermediul aplicației Sibiu City App.
”Spre surprinderea mea, primesc raspuns ca sesizarea a fost inregistrata. „Minunat” ma gandesc; dupa care primesc un alt email, cum ca problema a fost solutionata.
Cu o urma de vinovatie ma gandesc, „uite mai ca nu e asa rau, mai sunt si oameni care isi fac treaba si eu sunt tot carcotasa ca nu se mai schimba nimic in tara asta si ca ramanem in aceeasi mocirla in care suntem”.
Plec din nou cu copilul mic pe aceeasi strada la plimbare si surpriza, TROTUARUL ERA LA FEL cum l-am gasit cu o zi inainte.
Concluzia: practica aplicatia in a colectiona sesizarile, dar degeaba, ramanem la a le colectiona nu si a le rezolva.
Felicitari, suntem in mizeria in care suntem, pentru ca sunt mai multi indivizi care stau degeaba, care au glas, dar nu actioneaza si care stiu sa-si incaseze banutii pe statul degeaba de la ceilalti care sunt prea obositi si delasatori in a mai lupta pentru drepturile lor!” este reacția sibiencei pe pagina de Facebook.