Un eveniment de circulație nu este plăcut pentru nimeni. Chiar dacă teoretic știi ce trebuie să faci imediat după, în acele momente de confuzie s-ar putea să te simți puțin nesigur. Dar nu mai trebuie să te stresezi că vei rămâne fără mașină. Poți cere gratis o mașină de înlocuire pe masinadeinlocuire.ro, urmezi pașii simpli, scapi de stres și primești mașina până când a ta este reparată.
Serviciile sunt gratuite
Serviciile oferite de masinadeinlocuire.ro sunt gratuite pentru tine, cel care apelezi la ei. Dacă ai avut un eveniment în trafic, nu ezita să suni la 0749 99 00 00. La celălalt capăt al firului îți va răspunde cineva perfect calificat pentru a te îndruma. ”Atunci când suntem sunați, întrebăm prima dată dacă accidentul s-a soldat cu victime, pentru că dacă e așa, trebuie anunțate imediat autoritățile. Dacă sunt doar pagube materiale, sfătuim cei doi șoferi să elibereze carosabilul pentru a nu încurca circulația. Apoi îl îndrumăm pe clientul nostru să ceară asigurarea celuilalt șofer, îi oferim numărul de telefon al companiei asiguratoare pentru a se programa pentru constatarea daunelor. Îi spunem clientului ce acte are nevoie de la celălalt șofer, cum se încheie înțelegerea amiabilă”, explică Ionuț Abălașei, managerul masinadeinlocuire.ro
Firma va pune la dispoziția clientului un alt autoturism, de generație nouă, pe care să îl folosească atunci când mașina avariată va fi în service. Într-o jumătate de oră problemele survenite în urma unui accident de circulație sunt rezolvate gratuit pentru client. Detaliile financiare se rezolvă între masinadeinlocuire.ro și asiguratorul RCA al vinovatului. Iată ce vă sfătuiesc cei de la masinadeinlocuire.ro să faceți imediat după ce ați fost implicat într-un eveniment rutier:
PROCESUL DE APLICARE
Ai două moduri simple de a aplica! Poți sună direct la numărul de telefon 0749 99 00 00 sau poți completa formularul online de pe masinadeinlocuire.ro. Dacă transmiți online cererea, vei primi un e-mail care va conține detaliile necesare în vederea finalizării procesului.
APROBAREA SOLICITĂRII
Odată ce echipa masinadeînlocuire.ro primește cererea ta, obținerea aprobării este, de obicei, o practică extrem de rapidă și poate fi efectuată de regulă în câteva minute pentru cazurile cele mai simple.
PREDAREA MAȘINII DE ÎNLOCUIRE
Autovehiculul de înlocuire se livrează direct la unitatea reparatoare în momentul în care ai programare pentru începerea reparațiilor sau, în cazul în care mașina nu se poate deplasa prin forțe proprii, putem asigura livrarea la domiciliul sau la locul de muncă al clientului. Apoi primești documentele de închiriere pentru a le citi și a le semna.
MONITORIZAREA REPARAȚIILOR
Echipa profesionistă de la mașinadeînlocuire.ro va supraveghea progresul reparațiilor mașinii tale vei fi la curent cu privire la întregul proces, deci nu trebuie să îți faci nicio grijă în acest sens.
PRELUAREA MAȘINII REPARATE
Odată ce reparațiile au fost finalizate, următorul pas este să predai mașina de înlocuire la service-ul în care ai reparat autovehiculul personal. Dacă mașina ta a fost declarată dauna totală, se va aranja ca preluarea autovehiculului de înlocuire să se efectueze imediat după primirea ofertei de despăgubire din partea asiguratorului RCA.
RECEPȚIONAREA PLĂȚII
Odată ce contractul de închiriere s-a finalizat, masinadeinlocuire.ro va primi plata DIRECT de la compania de asigurări a conducătorului auto vinovat, astfel că nu vei fi implicat în niciun fel în acest proces. Nu e nevoie decât de copii ale devizului de reparație.
EXEMPLU CONCRET
Ionuț Abălașei expune un caz concret în care un sibian a beneficiat de o mașină gratis până când a lui a fost reparată, urmând pașii și îndrumarea echipei de la masinadeinlocuire.ro.
“Am fost contactați de un domn care fusese implicat într-un eveniment cu două minute înainte să ne sune. Din moment ce ne-a sunat foarte repede, lucru pe care îl încurajăm, am putut să îl îndrumăm pas cu pas cu privire la ceea ce trebuie să facă.
Prima întrebare a noastră a fost dacă accidentul s-a produs doar cu pagube materiale sau au existat și vătămări corporale. În cazul dansului, nu a fost vorba despre victime, în accident fiind implicate doar cele două autovehicule, pagubele produse fiind doar cele materiale.
I-am comunicat mai apoi că au obligația de a degaja drumul și de a scoate autovehiculele implicate în afară părții carosabile pentru a nu îngreuna traficul, lucru ce-l făcuseră deja. Au ales să încheie o constatare amiabilă și i-am explicat modul în care această trebuie completată.
L-am sfătuit mai apoi să facă fotografii cu cele două mașini implicate, la locul accidentului, dacă există această posibilitate (acest lucru demonstrează faptul că cele două mașini s-au aflat în acel loc, la acel moment – o probă în plus pentru cazul în care celălalt s-ar fi făcut nevăzut și/sau ar fi negat cele întâmplate).
Că și paranteză, aici, toată lumea trebuie să știe faptul că, în cazul în care nu există înțelegere, iar celălalt fuge de la locul evenimentului ori nu mai răspunde la telefon, ești obligat să declari evenimentul la Poliție în termen de 24 de ore, pentru a nu riscă suspendarea dreptului de a conduce autovehicule, conform legislației rutiere. Mai departe, i-am spus păgubitului de ce acte are nevoie din partea vinovatului.
Este vorba despre: copia asigurării RCA valabile la dată accidentului, talonul mașinii vinovate, copii după cartea de identitate și permisul de conducere al persoanei vinovate de accident. Comunicându-ne prin telefon numele asiguratorului RCA, i-am putut pune la dispoziție păgubitului numărul de telefon pentru avizarea daunei în vederea programării pentru efectuarea constatării prejudiciilor, procedura ce trebuie desfășurată în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la data avizării.
Astfel, în 30 de minute de la accident, păgubitul avea toată documentația pregătită iar constatarea daunelor fusese deja programată la asigurător. Bineînțeles că domnul respectiv a fost deosebit de mulțumit de rapiditatea cu care și-a rezolvat problema iar noi am fost foarte bucuroși că l-am putut ajuta. Mai mult decât atât, acesta a primit o mașină de înlocuire din partea noastră folosind-o în mod gratuit timp de 5 zile, perioadă în care mașina personală a fost reparată în unitatea service.
Nu vă putem spune cât de încântat a fost de felul în care s-a întâmplat totul. În principal, i-a plăcut foarte mult faptul că a beneficiat de consultanță de specialitate gratuită exact atunci când a avut cea mai mare nevoie de ea, și, bineînțeles, faptul că a beneficiat de o mașină de înlocuire de generație nouă pentru care nu a trebuit să plătească nici măcar un leu. Ca acest domn sunt mulți alții care ne sună în fiecare zi și pe care ii ajutăm să treacă printr-un astfel de moment dificil cum este implicarea într-un accident rutier” explică Ionuț Abălașei.