Puțină lume știe că la fabrica celor de la Continental Sibiu, inginerii de aici, în colaborare cu cei din Timișoara lucrează de zor la dezvoltarea unui nou concept de bicicletă electrică. Aceasta urmează si fie disponibilă pe piață începând de anul viitor.
Echipa eMobility din Sibiu lucrează la dezvoltarea conceptului „eBike” din punct de vedere mecanic, software și electronică, precum și testarea lui la nivel de componente și sistem, în timp ce inginerii din Timișoara sunt responsbili pentru dezvoltarea modulului software pentru controlul treptelor de viteză, conform Capital.ro. Continental continuă să dezvolte soluţii tehnologice pentru un viitor fără emisii şi, folosindu-şi cunoştinţele şi progresele în tehnologia auto 48V, aduce acum două unităţi de antrenare de 48V pe bicicleta electrică.
Noua tehnologie eBike 48V, combinată cu un motor integrat şi o transmisie fără trepte automată, este un pas logic şi necesar în evoluţia e-bike-ului“, a declarat Jörg Malcherek, responsabil pentru sistemele Bicycle Systems din Continental. „Continuarea integrării şi transferului know-how-ului de la Continental în viitoarele concepte pentru modele de biciclete electronice ce urmează să apară este o necesitate pentru a furniza biciclistului siguranţa şi confortul cerut“, a adăugat acesta.
Tehnologie nouă pe piață
48V Revolution este primul motor pe bicicleta de 48V, cu o transmisie automată fără trepte, complet integrată, cuprinsă într-o unitate multifuncţională de acţionare. Cu unitatea de antrenare 2-în-1 şi transmisia planetară variabilă continuă (CVP) cu un raport de rază de acţiune de 380%, 48V Revolution stabileşte un nou standard în sistemele integrate de biciclete electronice, rezultând o plimbare complet automată fără probleme. Pentru a completa 48V Revolution, Continental va introduce, de asemenea, tehnologia 48V Prime, pentru a fi folosită cu biciclete electronice convenţionale. Pe măsură ce piaţa mondială a motocicletelor creşte, dinamică şi plină de potenţial, Continental îşi concentrează o atenţie deja considerabilă asupra acestui domeniu de pionierat, ca parte a unei abordări holistice a mobilităţii.
Concept dezvoltat la fabrica din Sibiu
Echipa eMobility din Sibiu lucrează la dezvoltarea conceptului din punct de vedere mecanic, software şi electronică, precum şi testarea lui la nivel de componente şi sistem. De asemenea, echipa din Timişoara implicată în proiect este responsabilă pentru dezvoltarea modulului software pentru controlul treptelor de viteză (mod automat şi manual).
Montat într-o singură unitate la axul braţului inferior, 48V Revolution este optimizat pentru modelele de biciclete care oferă un centru de greutate cât mai aproape de pământ, rezultând cea mai bună manevrabilitate a bicicletei. Evitarea pedepselor unei mase rotative inerente în unele sisteme bazate pe huburi este un alt avantaj al folosirii pe care partenerii originali ai Continental îl pot încorpora în aspectele bicicletelor. Integrarea unităţilor de antrenare şi a angrenajului într-o singură unitate oferă producătorilor mai multă libertate de design pentru a crea un produs premium, mai curat, mai bun. Integrarea reduce complexitatea de deplasare a cicliştilor şi simplifică întreţinerea.Experienţa vastă în inginerie a companiei Continental în dezvoltarea maşinilor electrice de 48 V a fost fundamentală în dezvoltarea sistemului eBike 48V, rezultând unităţi revoluţionare de acţionare care duc bicicletele electrice la nivelul următor. Un singur suport de unitate de acţionare unificat (adaptor cadru) poate fi aplicat la 48V Prime, precum şi 48V Revolution. Acest lucru permite constructorilor să utilizeze acelaşi design al ramei, cu aceeaşi poziţie a axului inferior, pe bicicletele 48V Revolution şi 48V Prime. Ambele sisteme noi sunt compatibile atât cu sistemul Continental Belt Drive, cât şi cu lanţurile tradiţionale. Comenzile pentru 48V Revolution şi 48V Prime vor fi disponibile începând cu anul 2018.
Continental construieşte în prezent o reţea globală completă pentru asistenţă şi service post-vânzare pentru a se asigura că dealerii, comercianţii cu amănuntul şi utilizatorii finali primesc tot sprijinul de care au nevoie.
„Suntem încântaţi să arătăm că partenerul nostru original, Cycle Union, va fi primul care va lansa ultima sa gamă de “e-bike manufaktur“, care va fi echipat cu noile sisteme 48V Prime şi 48V Revolution“, a adăugat Malcherek. Vor urma şi alţi parteneri originali, cum ar fi TechniBike, ce vor prezenta modelele lor de biciclete electrice pe baza sistemului eBike 48V.