proiectele erasmus+ ka2 continuă la liceul teoretic “onisifor ghibu” din sibiu

Cele două proiecte Erasmus+ KA2 demarate la Liceul Teoretic “ Onisifor Ghibu ” Sibiu în anul 2016 continuă. Este vorba despre proiectul “GREEN JOBS FOR OUR PLANET EARTH ”, coordonat de profesoara Pitariu Laura și de profesoara Arvunescu Dana și proiectul „ Teach AIR/Learn AIR – Awareness, Integration, Respect ”, coordonat de profesoara Tănasă Nicoleta.

În perioada 30 septembrie – 7 octombrie 2017, cinci elevi ai Liceului Teoretic “Onisifor Ghibu” Sibiu, alături de doamnele profesoare coordonatoare ale proiectului, Pitariu Laura și Arvunescu Dana au participat la activitățile de învățare ale proiectului Erasmus+ KA2 “GREEN JOBS FOR OUR PLANET EARTH, ” activități desfășurate în Norvegia, la Bremnes Ungdomsskule, Bomlo. La proiect au participat elevi și profesori din 8 țări: Martinica, Norvegia, Germania, Lituania, Spania, Marea Britanie, Italia și România.
Alături de activitățile culturale și recreative, elevii și profesorii au participat la două vizite de documentare, una la ferma de somon Bremnes Seashore și una la Servogear- companie responsabilă cu producția de propulsoare ecologice pentru ambarcațiuni și yahturi. Elevii au purtat discuții cu reprezentanții celor două companii, aflând lucruri interesante despre posibile meserii ecologice pe care le pot practica în viitor.
Impactul a fost unul foarte pozitiv asupra elevilor care au înțeles mai bine importanța sustenabilității mediului, precum și a promovării valorilor locale.proiectele erasmus+ ka2 continuă la liceul teoretic “onisifor ghibu” din sibiu
Tot în Norvegia a avut loc și întâlnirea din proiectul „ Teach AIR/Learn AIR – Awareness, Integration, Respect ” la care au participat trei eleve din cadrul Liceului Teoretic “ Onisifor Ghibu ” Sibiu împreună cu prof. Tănasă Nicoleta, prof. Cismaș Dorina și prof. Buzuriu Mariana.
Activitățile de proiect au avut loc în perioada 29 septembrie – 5 octombrie 2017 în orașul Sandnes și au vizat workshopuri cu tema Migrația, vizite la școala Høyland Ungdomsskole unde elevii proveniți din familii de imigranți încearcă să se integreze, învățând limba norvegiană și limba engleză.
Un alt moment important al proiectului a fost vizita la adăposturile special amenajate de către statul norvegian pentru copiii care nu au împlinit 18 ani, dar au imigrat în Norvegia fără familie.
Impactul acestei vizite a fost pozitiv, iar participanții din România, Norvegia, Franța, Austria și Germania au subliniat încă o dată amploarea și importanța migrației ca fenomen global de actualitate.

Ultima oră

Comentariul meu