Că nu prea sunt autobuze performante în baza celor de la Tursib știm cu toții. În ultima vreme a devenit se pare o obișnuință și întârziatul pe trasee sau chiar lipsa cu desăvârșire a acestora.
Un cititor Ora de Sibiu ne-a semnalat luni, 25 septembrie un caz elocvent despre cum circulă sau nu circulă unele autobuze ale celor de la Tursib, pe traseele din oraș. Vorbim în acest caz de autobuzele de pe traseul numărul 11. Omul spune că a așteptat mult și bine ca autobuzele să vină după graficul afișat în stația de autobuz de pe Șoseaua Alba Iulia din zona magazinului Metro. În realitate o așteptare care în mod normal ar trebui să dureze mai puțin de 20 de minute a durat aproape o oră. ”Mi-am făcut abonament la Tursib și vreau să beneficiez de serviciile acestuia, nu să fiu nevoit să iau taxi-ul.. Am așteptat eu și alți călători în zadar ca autobuzele de pe traseul 11 să vină la 11.17 și 11.37. Abia cel programat la ora 11.57 a sosit în stație…”, ne-a povestit tânărul sibian.
Dus cu zăhărelul la telefon
Deranjat de ceea ce a pățit bărbatul a vrut să sesizeze oficial ceea ce s-a întâmplat luni dimineață și a pus mâna pe telefon ca să facă o reclamație. De aici a urmat o adevărată aventură. ”Am vrut să le zic celor de la Tursib să schimbe programul la trasee. Răspund foarte greu la telefoane.. Am sunat și la numărul de reclamații și mi-au dat ton de ocupat.. Până la urmă am fost redirecționat către un alt număr la care mi-a răspuns o doamnă care mi-a zis că nu înregistrează nici o plângere, dar că o să transmită ea verbal mai departe doleanța mea”, a mai povestit tânărul.