Contractul pentru sortarea deșeurilor din Sibiu, reziliat. CJ Sibiu caută o nouă firmă

Până la finalul anului Consiliul Județean trebuie să încheie un nou contract pentru selectarea deșeurilor. Asta după ce asocierea de firme SC Brantner Environment SRL- SC Schuster & CO Ecologic SRL- SC Brantner Servicii Ecologice SRL a cerut încheierea contractului cu administrația județeană, după numai 10 luni de când a început colaborarea.

În ședința de la finalul lunii consilierii vor avea pe mese, pentru a vota, decizia prin care se încheie contractul cu asocierea de firme, dar și cea prin care aceasta din urmă trebuie să asigure pentru o perioadă de încă 90 de zile serviciile, până când se va încheia un contract cu o nouă firmă.
Ruperea contractului dintre Consiliul Județean și asocierea de firme Brantenr- Schuster a survenit după ce acestea din urmă au dorit să majoreze tarifele ofertate de la 157,45 de lei pe tonă la 735 de lei pe tonă.

Firmele au motivat necesitatea acestei măriri prin faptul că este nevoie de modernizări la stația de sorate și compostare din Șura Mică, dar și deoarece cantitaea de deșeuri colectată este mai mică decât cea estimată în caietul de sarcini, ceea ce înseamnă că asocierea de firme lucrează în pierdere.
Cum aceste cereri nu au fost aprobate, s-a ajuns în situația în care contractul a fost rup, iar Consiliul Județean Sibiu trebuie să înceapă procedurile pentru a încheia unul nou cu o altă firmă.

 

Ultima oră

Comentariul meu

Publică