începe runda a doua a depunerii dosarelor pentru piața volantă transilvania

În perioada 21 -28 august producătorii își pot depune solicitările privind contractarea unui punct de vânzare în cadrul Pieței Volante Transilvania, conform noului Regulament aprobat de Consiliul Județean Sibiu în 2017.

Producătorii care au fost admiși în sesiunea precedentă și nu solicită modificări, vor depune o cerere actualizată conform Anexei 1 – Procedura specifică de înregistrare a producătorilor.
De asemenea aceștia vor depune copie după carnetul de comercializare completat cu produsele comercializate până în prezent. Atestatele de producător trebuie să fie vizate la zi, respectiv pentru trimestrul IV 2017.

Documentele necesare și modul de selectare a candidaților sunt stabilite prin Procedura specifică de înregistrare aprobată prin Dispoziția Președintelui Consiliului Județean, disponibilă pe site-ul Consiliului Județean Sibiu.

Documentele se depun la Consiliul Județean Sibiu, Centrul de Informare pentru Cetățeni (CIC), str. General Magheru nr. 14.pâna vineri 28 AUGUST 20017 pentru trimestrul IV.

Evaluarea și selecția producătorilor se va realiza conform Regulamentului de Organizare și Funcționare aprobat prin Hotărârea CJ Sibiu nr. 92/2017, de către o comisie de evaluare. Dosarele se pot depune în continuare și după data limită.Dosarele depuse după data de 28 august 2017 se vor recepționa la CIC, urmând a fi evaluate în cadrul sesiunii de selecție pentru Trimestrul I al anului 2018. Evaluarea se va face până pe data de 8 septembrie 2017.

Rezultatul evaluării din sesiunea curentă se va publica pe pagina de internet a Consiliului Județean Sibiu la data de 11 septembrie 2017.

Ultima oră

Comentariul meu