Instituțiile publice par că își aleg angajații după cât de sictiriți sunt, iar lehamitea din priviri constituie un bonus la angajare. Ne-am obișnuit cu imaginea asta dezolantă, dar atunci când o întâlnești și în locațiile private, unde serviciile ar trebui să fie impecabile și îndreptate către client, nu împotriva lui, lucrurile devin puțin de neînțeles.
Una dintre cele mai cunoscute bloggerițe din Sibiu, și-a exprimat nemulțumirea făță de faptul că în orașul reședință de județ s-a lovit de o problemă ce scoate la iveală o realitate destul de enervantă. Ne place atunci când călătorim în străinătate și la întoarcere le povestim prietenilor ”Ce frumos s-au purtat cei din magazinul X….am încercat 100 de haine, dar până la urmă nu am cumpărat nimic…și mi-au zâmbit la plecare. Păi dacă la noi făceam așa, în loc de la revedere mă și înjurau”.
Păi și atunci de ce nu aplicăm aceeași metodă și la noi? De ce în loc de un zâmbet le oferim clienților un ”hai, pa, ca mă și deranjezi?”. Poate că anul de grație 2007 nu a adus la Sibiu decât un centru cu fațade renovate, iar buna creștere a trimis-o la Luxemburg. Miruna povestește două cazuri în care a avut de suferit din cauza relaționării cu angajații unor companii la ale căror servicii a apelat. ”Nu am văzut nicăieri în România un client-service mai prost ca în Sibiu. E drept că aici m-am învârtit cel mai mult, dar totuși, felul în care reușesc să mă enervez în acest oraș nici nu se compară cu altceva”, spune Miruna în una din postările de pe blogul siblondelegandesc.ro. Ea povestește cum o simplă vizită într-un copy-center s-a transformat în una în care nervii i-au fost întinși la maxim de un angajat extrem de nepoliticos.
Aceasta a mai relatat un episod în care și-a lăsat anvelopele mașinii personale la un hotel de anvelope tot din Sibiu, iar după un timp a avut surpriza să constate că acestea nu mai erau acolo. Citiți toată povestea AICI. sursa Foto:Miruna Ioani / Facebook