unul din cele mai cunoscute lanțuri de cafenele din românia se extinde la sibiu în acest an

Cea mai cunoscută rețea de cafenele stradale din România are în plan ca în 2017 să se extindă în mai multe orașe din țară printre care și la Sibiu. Coffee 2 Go are deja 15 unități la nivel național.

După o investiţie iniţială de 12.000 de euro, o familie de antreprenori a ajuns la afaceri de 3 milioane de lei cu o reţea de cafenele stradale, ce se bazează pe un design ce ia forma unui pahar. Vlad Timaru a lansat în 2013 lanţul de cafenele Coffee 2 Go, o afacere de familie pe care a creat-o împreună cu sora sa (Iuliana Timaru) şi soţul ei (Mircea Rădulescu), afacere operată sub firma MaxJoi Euro Trade Concept, conform businessmagazin.ro. La finalul lui 2016, afacerea ajungea la 15 unităţi răspândite în Bucureşti, Piteşti, Braşov şi Piatra-Neamţ, ce au generat afaceri de 3 milioane de lei, în creştere cu 88% faţă de anul anterior. Familia de antreprenori a mizat pe un design inedit al cafenelelor, care apar sub forma unui pahar de cafea, poziţionat în locaţii stradale (coffee spot este denumirea pe care o folosesc antreprenorii). Investiţia în primul chioşc a fost de 12.000 de euro, sumă care a inclus realizarea, mobilarea, personalizarea, iluminatul, transportul şi amplasarea, totalitatea echipamentelor de bar necesare funcţionării (espressoare, blendere, aparate de spumă lapte, frigider, congelator, accesorii de bar) precum şi chiria iniţială, cu racordarea la utilităţi, autorizarea, stocul iniţial de materii prime şi materiale. Un an mai târziu, acesta începuse deja să aducă profit.

Se extind în țară
Cel mai recent pariu al familiei de antreprenori a fost extinderea în luna noiembrie a anului trecut, prin două unităţi în baza conceptului de mini cafenele, Coffee 2 Go Inside. Acestea au o suprafaţă de 20 mp, iar investiţia pentru amenajarea fiecăreia s-a ridicat la 10.000 de euro. Antreprenorii îşi doresc să deschidă până la finalul anului alte 10 astfel de spaţii în regim de franciză, în diferite oraşe ale ţării. Investiţia pentru iniţială pentru deschiderea unei astfel de francize este de circa 10.000 de euro, mai bine de jumătate din sumă (5.500 de euro) fiind necesară pentru dotări şi echipamente, iar 4.500 de euro sunt banii necesari pentriu amenajarea locaţiei, chiria iniţială etc. „Într-o piaţă atât de agitată, dezvoltarea nu e numai o opţiune, e chiar o necesitate; expansiunea zonală este cerută atât de planurile noastre, cât şi de zeci de tineri ce vor să colaborăm în regim de franciză”, descrie Vlad Timaru miza pe extindere.unul din cele mai cunoscute lanțuri de cafenele din românia se extinde la sibiu în acest an

Sibiul pe lista scurtă
În 2017, se vor extinde în mai multe oraşe de provincie, iar antreprenorul menţionează că în prezent poartă discuţii avansate pentru Cluj-Napoca, Sibiu, Timişoara, Iaşi, Constanţa etc. „Nu excludem extinderea conceptului în străinătate, dar această decizie depinde atât de posibiliăţile legale (drepturi de proprietate intelectuală), cât şi tehnice (transportul chioşcului în afara graniţelor)”, explică Vlad Timaru. El spune că au primit solicitări din Macedonia, Istanbul, Bruxelles, Roma şi chiar şi din Statele Unite ale Americii; solicitările au venit din partea unor tineri cărora le-au plăcut deopotrivă proiectul şi băuturile lor.

Ultima oră

Comentariul meu