NEPI investește aproximativ 20 milioane de euro pentru deschiderea a zeci de noi spații comerciale și a unui cinema multiplex de ultimă generație.La finalizarea procesului de reconfigurare, Shopping City Sibiu va acoperi o suprafață totală de aproximativ 90.000 de metri pătrați, devenind cel mai mare centru comercial din România.
Shopping City Sibiu va intra în 2017 într-un proces amplu de modernizare și extindere. Galeria comercială urmează să fie reconfigurată prin construirea unui nou nivel, pe o suprafață de aproximativ 11.000 de metri pătrați, care va include 50 de noi spații de cumpărături, cât și o nouă zonă de divertisment și food court.
Astfel, la finalizarea procesului de reconfigurare, Shopping City Sibiu va acoperi o suprafață totală de aproximativ 90.000 de metri pătrați, devenind cel mai mare centru comercial, nu numai din regiune, ci și din întreaga țară. Modernizarea va viza o suprafață de peste 40.000 de metri pătrați, modificările planificate urmând să transforme complet aspectul actualului centru comercial, atât prin adăugarea noului nivel, cât și prin modificarea designului.
CITEȘTE ȘI: Surpriza pregătită ”în culise”. Unde se va deschide PRIMUL STARBUCKS din SIBIU
Super multiplex cinema
Achiziționat de NEPI în prima parte a acestui an, Shopping City Sibiu a intrat sub expertiza managerială a dezvoltatorului, fiind deja aliniat la standardele centrelor din portofoliu. În 2017, vor fi demarate lucrările de modernizare ce implică completarea ofertei de fashion cu noi branduri locale și internaționale de renume, aducându-le aproape sibienilor cele mai noi tendințe. Mai mult, clienții vor avea ocazia să vizioneze cele mai așteptate blockbustere mondiale, în cel mai modern cinema multiplex din oraș, care va fi dotat cu tehnologie de ultimă oră. Surprizele pregătite, unele în premieră națională, vor transforma centrul comercial într-unul din mall-urile reprezentative pentru România. “Prin Shopping City Sibiu continuăm strategia NEPI de a crește valoarea proprietăților de retail pe care le deținem. Acest proces de modernizare își propune să aducă centrul la cele mai înalte standarde, fie că vorbim despre design, oferte de fashion, utilitate sau zona de divertisment. Tratăm proiectul Sibiu Shopping City ca un proiect emblematic pentru NEPI, consumatorul prezent aici, dar și potențialul proiectului, ne dau încredere că vom avea la Sibiu unul dintre cele mai avansate și interesante centre comerciale din România”, a explicat Adina Ciobanu, Asset Manager în cadrul NEPI.
După finalizarea proiectului de reconfigurare a centrului, ce va presupune o investiție de aproximativ 20 de milioane de euro, Sibiu va deveni cea mai modernă și inovatoare destinație pentru petrecerea timpului liber și de cumpărături din regiune, o destinație capabilă să rivalizeze nu doar cu centre din România, dar și din afara țării. După finalizarea, în acest an, a proiectelor din Timișoara, Constanța și Piatra-Neamț, pe parcursul anului următor Shopping City Sibiu, alături de dezvoltările din Galați și Râmnicu Vâlcea, va fi unul dintre cele mai importante proiecte pentru NEPI în 2017, continuând astfel ritmul alert de deschideri și dezvoltari ale grupului.
Despre Shopping City Sibiu
Cu o suprafaţă totală de închiriat de 79,100 mp, Shopping City Sibiu este cel de-al treilea parc de profil din România şi cea mai importantă zonă comercială din oraş, atât ca dimensiune, cât şi ca mix al retailerilor ancoră: două hypermarket-uri Auchan şi respectiv, Carrefour, Mobexpert, Leroy Merlin, Altex, Flanco, Decathlon, Hervis, C&A, H&M, New Yorker, Deichmann, Humanic, DM, Takko.
În ansamblul său, parcul comercial reuneşte un mix de retaileri reprezentativi internaţionali şi locali, care definesc Shopping City Sibiu drept principala destinaţie de shopping din oraș si împrejurimi. În plus, zona de food oferă o varietate gastronomică apreciabilă, într-un spaţiu potrivit pentru a petrece timpul liber împreună cu familia sau prietenii. Shopping City Sibiu este situat la 5 minute de centrul oraşului, lângă DN1 şi dispune de 2.500 de locuri de parcare.