Directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere spune că anul viitor va fi cel mai bun an pentru autostrăzi. Se va inaugura şi Deva – Lugoj, iar asta înseamnă că vom merge pe autostradă de la Sibiu la Nădlac.
Pregătirile din 2016 şi stadiile avansate în care se află lucrările de infrastructură ne permit să spunem că 2017 va fi cel mai bun an pentru autostrăzi, a declarat directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), într-un interviu pentru MEDIAFAX. Dacă în anul 2016 – deşi electoral – au fost prea puţine inaugurări de autostrăzi, în 2017 se vor acumula mai multe proiecte finalizate, „moştenirea” actualei guvernări pentru viitoarea fiind, în premieră, una pozitivă din acest punct de vedere. Asta pentru că în prezent se află în stadii foarte avansate de execuţie mai multe tronsoane de autostradă, pe care Cătălin Homor le-a enumerat în cadrul interviului. „Prin ceea ce am deblocat în acest an, s-a creat o inerţie a proiectelor astfel încât indiferent ce se întâmplă în viitorul apropiat, indiferent ce se întâmplă la anul, eu consider că 2017 va fi unul dintre cei mai buni ani ai Companiei. Putem avea foarte multe tronsoane puse în circulaţie, redate traficului, şi aici pot aminti Sebeş-Turda într-o proporţie spre 95% (poate doar vreun nod o să lipsească), Lugoj-Deva (dacă vom avea autorizaţie în cursul acestui an), vom mai avea Nădăşelu-Gilău, apoi conform contractului poate fi Mihăeşti-Nădăşelu; lucrurile merg, de asemenea, destul de bine şi pe Tîrgu-Mureş – Câmpia Turzii, ca şi Bucureşti-Ploieşti integral”, a declarat Cătălin Homor. El a mai spus că, venind în Companie (CNAIR, fosta CNADNR), a găsit „foarte multe, dacă nu toate proiectele blocate”, dar în momentul de faţă „majoritatea sunt deblocate”. Desigur, Cătălin Homor a mai vorbit şi despre marile proiecte de infrastructură, despre licitaţiile ce se vor lansa în perioada imediat următoare pentru noile lucrări, stadiul pregătirilor pentru iarnă (deszăpeziri) şi faptul că la CNAIR şi mai ales la Direcţiile Regionale de Drumuri şi Poduri se vor face angajări de personal.