la sibiu se va deschide frizeria în care femeile au interzis, iar bărbații sunt răsfățați la maxim

barber shopNu este deloc o glumă. Una dintre rețetele de succes dezvoltată cu brio la nici 200 de kilometri de Sibiu, urmează să fie implementată și la noi în oraș. Vorbim de Barber Shop, frizeria în care femeile nu prea au ce căuta. Afacerea merge strună la Cluj Napoca, iar cei care o dețin o vor implementa și în Sibiu.

Un tânăr din Cluj a avut strălucita idee de a face un salon la care nu femeile să fie răsfățate la maxim, ci bărbații. Așa a pus pe picioare Barber Shop, locul în care femeile nu calcă. Dragoș Negru are 30 de ani și conduce salonul The Barber Shop, situat în inima centrul urbei sale natale. Tânărul apornit afacerea doar cu un scaun, în martie anul trecut, iar acum salon lui are deja 10 scaune, conceptul gândit de el transformându-se ușor, ușor, într-o franciză.barber 2
”După ce am terminat un curs de coafor-stilist la Londra, mi-a plăcut mai mult partea de bărbați și m-am angajat într-un salon obișnuit de înfrumusețare din Cluj. Lângă noi era un bar care nu prea mergea și care, ulterior, a fost închis. Am stat, am analizat, și ținând cont că în locul în care lucram predomina culoarea roz, iar bărbații erau nevoiți să stea lângă femei și să asculte «discuții de fete», am văzut în acea ușiță de bar ieșirea. Atunci am hotărât că vreau să-l transform într-un loc dedicat bărbaților”, a povestit Dragoș celor de la forbes.ro. investitori barberAntreprenorul spune că a preferat să investească treptat în The Barber Shop, iar pe măsură ce-și recupera investiția, aloca banii pentru dezvoltarea conceptului. Astfel, amenajarea salonului cu un scaun a presupus un buget de 8.000 de euro, bani din fonduri proprii. După trei luni, pentru salon s-au mai cumpărat două scaune, investiția totală ajungând la 17.000 de euro. Iar dacă la început încasările pe o zi erau de doar 200 de lei, astăzi, The Barber Shop are venituri de 7.000 de lei la sfârșitul unei zile și activează deja într-o nouă locație, de aproape 200 mp, dotată cu 10 scaune. Odată cu relocarea din luna iunie a acestui an, antreprenorul a ajuns la o investiție totală de 63.000 de euro, într-o perioadă de un an și trei luni. În acest moment, acesta și-a recuperat investiția și, odată cu dezvoltarea francizelor, urmează să se bucure și de profit.barber 3
Iar pentru că în salon bărbații se simt mai mult ca la o întâlnire între prieteni, acolo se nasc și relații puternice de prietenie sau se încheie noi afaceri. Tot acolo și-a făcut apariția și partenerul de afaceri al lui Dragoș, Alexandru Ghior, COO la The Barber Shop. Până la sfârșitul acestui an, clujenii au în plan deschiderea primelor francize, în București și Sibiu. ”Avem discuții avansate pentru a deschide două locații în București și una în Sibiu. În București, francizații vor să deschidă în regim de mall”, completează Ghior. Pe lângă București și Sibiu, departamentul de franciză din cadrul companiei vizează și alte orașe  mari din țară, printre care Brașov, Timișoara, Constanța, Iași, Oradea, Baia Mare, dar și altele.

Ultima oră

Comentariul meu