ministru transporturi

Sorin Bușe, noul Ministru al Transporturilor a fost pe autostrada Sibiu- Orăștie în prima sa vizită din această funcție. A fost însoțit de directorul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Cătălin Homor şi reprezentanţi ai CNADNR.

Termenul pentru reluarea circulaţiei rămâne stabilit în luna septembrie 2016. Lucrările de refacere aferente lotului 3 au început în luna aprilie 2016.
„Termenul pentru reconstrucţia celor 200 de metri de pe Orăştie – Sibiu se menţine. Se va face Expertiza pe întreg lotul, iar dacă apar probleme le vom remedia pe parcurs, fără a afecta traficul. Apreciez ca aţi avut curajul să preluaţi voi lucrarea. Decizia aceasta trebuie respectată. Reparăm ce nu au făcut alţii, din păcate, dar pe banii lor. Nu trebuie să existe nicio abatere de la termenul de finalizare înaintat şi pentru cea mai mică întârziere vă rog sa-mi prezentaţi soluţiile”, a declarat Ministrul Transporturilor, Sorin Buşe.
Valoarea contractelor este de 3.715.262,5356 lei fără TVA. Suma este asigurată din garanţii de bună execuţie a constructorului care au fost executate de către CNADNR. Compania a executat Garanţia de Bună Execuţie constituită de către Salini Impregilo SpA, în valoare de 60.479.160,00 lei, sumă ce a fost încasată de companie de la banca emitentă în data de 28.04.2016.

noul ministru al transporturilor a fost pe autostrada sibiu- orăștie. spune că e optimist

Este pentru prima dată când CNADNR execută lucrări în regie proprie. „Apreciez ca aţi avut curajul să preluaţi voi lucrarea. Decizia aceasta trebuie respectată. Reparăm ce nu au făcut alţii, din păcate, dar pe banii lor. Nu trebuie să existe nicio abatere de la termenul de finalizare înaintat şi pentru cea mai mică întârziere vă rog sa-mi prezentaţi soluţiile”, le-a spus Buşe şefilor din CNADNR, potrivit unui comunicat al ministerului.

Contractul de proiectare şi execuţie pentru lotul 3 al Autostrăzii Orăştie – Sibiu, cu o lungime de 22 de kilometri, a fost încheiat în mai 2011 cu firma italiană Salini Impregilo.

Lotul a fost inaugurat în noiembrie 2014, cu două zile înainte de turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, în prezenţa premierului Victor Ponta, candidat la alegeri.
În septembrie 2015, lotul a fost închis, iar o porţiune de câteva sute de metri a fost demolată, din cauză că au apărut fisuri şi denivelări grave pe carosabil.
CNADNR a considerat că firma italiană nu a respectat obligaţiile asumate, iar în ianuarie 2016 a notificat Salini Impregilo cu privire la încetarea contractului.
Sursa www.capital.ro, www.digi24.ro

Ultima oră

Comentariul meu

Publică