decizie importantă luată de cnadnr legat de autostrada sibiu – pitești. se întâmplă oficial de azi!
FOTO arhivă

tunel autostradaCompania Natională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a decis să mobilizeze un număr mai mare de utilaje care să efectueze studiile geotehnice pentru studiul de fezabilitate al viitoarei autostrăzi dintre Sibiu și Pitești. Acest lucru se întâmplă chiar de luni, 30 mai 2016.

CNADNR va suplimenta, de luni, numărul utilajelor necesare pentru studiile geotehnice care vor sta la baza studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu – Piteşti, pentru a se lucra la capacitate maximă, anunta news.ro. Studiile geotehnice sunt în desfăşurare, executându-se foraje pe secţiunea Sibiu-Boiţa (15 km) şi Piteşti – Curtea de Argeş (32,5km), a anunţat sâmbătă compania de drumuri.
Astfel, de luni, CNADNR va mobiliza suplimentar şase utilaje mecanizate, două utilaje semimecanizate şi un penetrometru, utilizat pentru determinarea rezistenţei la pătrundere a bitumurilor.
“Voi monitoriza minuţios fiecare pas, astfel încât la sfârşitul acestui an să avem finalizat Studiul de Fezabilitate necesar realizării autostrăzii Sibiu – Piteşti. Solicit celor implicaţi în revizuirea Studiului de Fezabilitate să se mobilizeze la capacitate maximă pentru asigurarea derulării contractului în condiţiile stabilite”, a afirmat directorul general al CNADNR, Cătălin Homor. El a precizat că a transmis tuturor celor care se ocupă de proiect, inclusiv prestatorului, că trebuie să pună accent pe calitatea lucrărilor şi respectarea termenelor.

Ce s-a făcut în zonă până acum
Până în prezent, au fost realizate 120 de foraje sau investigaţii geotehnice pe secţiunea Sibiu-Boiţa, din 199 estimate, iar pe Piteşti – Curtea de Argeş s-au efectuat 219 de foraje din 350 estimate.
CNADNR estimează că forajele, testele de laborator şi întocmirera studiului geotehnic vor fi terminate în iulie. Ulterior, vor fi efectuate analize de laborator, care vor sta la baza întocmirii studiului geotehnic. Pe baza acestuia, împreună cu studiile de trafic, hidrologic, topografic, arheologic, de impact asupra mediului şi analiza cost -beneficiu se va întocmi studiul de fezabilitate final. Sursa: news.ro

Ultima oră

Comentariul meu

Publică