prima veste bună de la guvernul lui cioloș. lucrările la autostrada sibiu – pitești încep mai devreme!

autostradaPremierul desemnat Dacian Cioloș și-a exprimat intenția și dorința ca lucrările la autostrada Sibiu – Pitești să fie demarate decât a fost stabilit inițial de către statul român. Astfel autostrada care va costa 2 miliarde de euro va fi demarată în 2016, respectiv cu un an mai repede.

Autostrada Sibiu – Piteşti este planificată în prezent pentru construcţie în perioada 2017-2020, însă premierul desemnat Dacian Cioloş este determinat să devanseze programul lucrărilor.
Astfel, intenţia autorităţilor este ca lucrările să înceapă în 2016, cu un an mai devreme decât planurile actuale, potrivit unor informaţii neoficiale dezvăluite de publicaţia Profit.
Devansarea planurilor nu va reprezenta însă o misiune prea uşoară. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a publicat cu două săptămâni în urmă nu mai puţin de cinci variante de traseu pentru Autostrada Sibiu – Piteşti.
Chiar dacă are deja o variantă preferată, alegerea acesteia şi începerea lucrărilor depind în mare măsură de predarea studiului de fezabilitate. Acordurile actuale prevăd că studiul final pentru două dintre cele 5 secţiuni, şi anume Sibiu – Boita (10.3 km) şi Curtea de Argeş – Piteşti (30,7 km), vor fi predate în 15 decembrie 2015, însă restul vor fi finalizate abia în iulie 2016.
Anterior, şi Ministerul Transporturilor a susţinut că lucrările pot începe în 2016, informaţie negată însă la vremea respectivă de oficialii CNADNR.

prima veste bună de la guvernul lui cioloș. lucrările la autostrada sibiu – pitești încep mai devreme!

CITEȘTE ȘI: Cele cinci variante propuse pentru autostrada Sibiu – Pitești. Tu pe care o vrei?
Autostrada Sibiu – Piteşti reprezintă unul dintre cele mai ambiţioase proiecte de infrastructură din România. Costurile sunt estimate la 2 miliarde de euro, însă 85% din sumă va fi acoperită prin fonduri europene nerambursabile. Construcţia Autostrăzii Sibiu – Pitești a fost solicitată insistent de Dacia pentru a avea o infrastructură potrivită pentru a exporta maşini în Vestul Europei prin Ungaria. Info: profit.ro

Ultima oră

Comentariul meu

Publică