cine câștigă din războiul bricolajelor de la sibiu? hornbach spune că doar clientul! - tu ce crezi?

comparatie-bison pret vechiIntrarea pe piața de bricolaj din Sibiu a jucătorului Hornbach pare să producă o prăbușire a  prețurilor, din care ar a avea de câștigat doar clienții. Ora de Sibiu a semnalat campania agresivă a preturilor  comparative lansată de Hornbach care s-a soldat cu o serie de plângeri la Oficiul de Protecția Consumatorului. OPC a amendat săptămâna trecută retailerul de bricolaj Hornbach, dar compania a atacat cu o nouă ofertă menită să desfințeze orice plângere posibilă, oferind la fel ca și Carrefour, un discount pentru orice produs descoperit la concurență, la un preț mai mic.

HORNBACH SIBIU a luat AMENDĂ. Pentru reclamă înșelătoare și defăimarea DEDEMAN!

FOTO – RĂZBOI TOTAL între Hornbach și Dedeman la Sibiu. OPC-ul ține reclamațiile ”la secret”!

Reprezentații Hornbach susțin că concurenții lor au redus prețurile doar după ce a început campania, astfel că acuzațiile clienților care au depus plângeri la OPC fiind nefondate.

,,Intrarea pe piaţa din Sibiu a Hornbach, prin deschiderea şi operarea unui nou magazin situat pe Calea Şurii Mari, nr.37, a generat, aşa cum era de aşteptat, o luptă extrem de dură cu principalii săi concurenţi, luptă generată de calitatea serviciilor Hornbach, de preţurile scăzute practicate de Hornbach, dar poate, în primul rând, generate de faptul că întreaga activitate a Hornbach are la bază un principiu care cu adevărat se respectă şi se urmăreşte, respectiv orientarea către client.

Acest principiu, care poate părea o simplă sintagmă lipsită de conţinut, se transpune în practică prin faptul că Hornbach urmăreşte ca orice client care calcă pragul magazinelor sale să beneficieze de servicii de cel mai înalt standard şi să fie avantajat din punct de vedere al alegerii făcute în raport cu orice concurent al său.

Tocmai pentru a dovedi că nu are nimic de ascuns, că nu se teme de absolut niciun concurent, că pune pe primul plan interesul clientului său, în cadrul practicilor sale comerciale, Hornbach îşi asumă practicarea celor mai mici preţuri pentru anumite produse, în raport cu orice concurent al său.

Conştientizarea faptului că unicul ,,judecător‘’ al corectitudinii politicilor sale comerciale este clientul şi numai clientul a făcut ca Hornbach să acorde chiar clientului dreptul de a sancţiona eventualele erori ale asumării practicării celor mai mici preţuri, acest drept fiind acordat prin politica comercială ,,Garanţia Preţului Redus‘’.

Această politică comercială conferă oricărui client care descoperă la un concurent Hornbach un acelaşi tip de produs la un preţ inferior celui practicat de Hornbach şi pentru care se susţine de către Hornbach că este cel mai scăzut în raport cu concurenţa, dreptul de a achiziţiona produsul la același preţ practicat de concurent, plus o bonificaţie de 10 %  .

Practicarea politicii comerciale ,,Garanţia Preţului Redus‘’ coroborată cu concurenţa reală şi directă cu ceilalţi operatori din piaţă, care au redus preţurile de comercializare drept urmare a intrării Hornbach pe piaţa din Sibiu, duce în mod automat la avantajarea clientului, care, la anumite produse, poate beneficia numai la Hornbach, de un preţ cu 10 % mai redus faţă de orice alt concurent al său.” afirmă reprezentanții Hornbach, într-un punct de vedere trimis pe adresa redacției

Din decembrie, războiul bricolajelor se va duce și mai aprig, după intrarea pe piața din Sibiu alături de Dedeman și Hornbach, a unui nou jucător, respectiv Leroy Merlin, în locul fostului magazin Baumax.

Ultima oră

Comentariul meu