Germanii de la Hornbach vor deschide săptămâna viitoare magazinul de la Sibiu. Cei peste 100 de angajați de aici sunt în aceste zile într-o adevărată cursă de training. Cei de la Hornbach au explicat și cum s-au făcut angajările la Sibiu, pentru locația ce se deschide oficial în 14 octombrie.
Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, va inaugura, în această toamnă, cel de-al șaselea magazin din rețea, la Sibiu, în cadrul căruia cele 100 de persoane deja angajate vor beneficia de traininguri specifice.
„Școlarizările pentru personalul magazinului din Sibiu sunt, în acest moment, în plină desfășurare și vizăm ca toți cei 100 de angajați să deprindă, până la deschidere, toate abilitățile de care au nevoie pentru a satisface nevoile clienților”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.
Cum s-au selectat angajații
Recrutarea angajaților unui nou magazin ce urmează a se deschide, cum este cazul celui din Sibiu, se inițiază prin intermediul mijloacelor media, cum ar fi anunțurile pe site-urile de job-uri, în ziare, prin intermediul bannerelor sau pe site-ul companiei. „Însă, înainte de a deschide un nou magazin, se realizează o comunicare internă prin care angajații sunt informați că își pot depune cerere de transfer sau chiar candidatura pentru a promova pe o altă funcție în noua locație. De altfel, acesta este și cazul Directorului de Magazin din locația din Sibiu, János Máté. Acesta a fost, până în acest moment, director adjunct în magazinul nostru din Brașov”, a mai spus reprezentantul companiei.
Criteriile de selecție a noilor angajați
Potrivit reprezentantului companiei, principalul criteriu care stă la baza alegerii candidaților care să treacă prin întregul proces de recrutare al Hornbach este motivația pentru care își doresc să lucreze în companie.
„Procesul de recrutare în cadrul companiei noastre este unul complex deoarece ne dorim să găsim candidații care să se potrivească cel mai bine tipologiei de angajat Hornbach. Astfel, ne dorim să avem angajați care să fie mereu dornici să afle lucruri noi, comunicativi, deschiși, proactivi, implicați, corecți și, mai ales, motivați să se dezvolte profesional”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.
Astfel, fiecare candidat al cărui CV a fost selectat trece prin două sau chiar trei interviuri, în funcție de poziția pentru care aplică. În cadrul interviurilor, responsabilii de recrutare doresc să vadă dacă persoana se pliază pe filosofia Hornbach, dacă are capacitatea de a fi orientat către client și pe care dintre departamentele din cadrul magazinului s-ar plia cel mai bine.
„Hornbach este o companie care oferă în mod egal o șansă tuturor, fie că abia au terminat studiile și nu au avut ocazia să capete experiență, fie că se apropie de vârsta pensionarii, dar își doresc încă să muncească”, a mai spus Directorul General al Hornbach România, pentru imopedia.ro.