NU-MI PLACE: Facebook introduce un nou buton cu care să fim ”empatici” față de postări

A thumbs up or "Like" icon at the Facebook main campus in Menlo Park, California, May 15, 2012. Facebook, the world's most popular internet social network, expects to raise USD $12.1 billion in what will be Silicon Valley's largest-ever initial public offering (IPO) later this week. AFP PHOTO / ROBYN BECK (Photo credit should read ROBYN BECK/AFP/Getty Images)

Zilnic pe Facebpook curg postari peste postări si nu toate sunt demne de un ”Imi place”. Fondatorul Facebook și CEO-ul Mark Zuckerberg a anunțat, marți, că gigantul social media lucrează la un buton antilike, un buton prin care oamenii să fie empatici, pentru că nu orice se publică pe Facebook, poate primi like-uri.
„Oamenii au întrebat despre butonul” dislike „de mai mulți ani”, a declarat Zuckerberg în timpul unei întâlniri publice.. „Astăzi este o zi specială pentru că astăzi este ziua în care putem să spunem se lucrează la aceasta idee și suntem foarte aproape de a lansa primele teste”

Briefing-ul a avut loc la sediul companiei din Menlo Park, California si a fost transmis în flux live pe Facebook, marți dimineață. Facebook a rezistat mult timp la presiunea publicului de a adăuga alte modalități pentru ca utilizatorii să-și exprime opiniile lor despre posturi, dincolo de celebrul „like”
Zuckerberg a declarat anul trecut că în timp ce Facebook a fost interesat în găsirea de noi modalități pentru utilizatorii săi pentru a exprima o gamă mai largă de emoții, compania a căutat să găsească „modul cel mai potrivit de a face acest lucru”, potrivit The Guardian.

Așa cum a spus Zuckerberg, Facebook vrea ca utilizatorii să poată să exprime „empatie”, adică butonul nu va fi o simplă inversare a pictogramei cu degetul in sus.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică