Zilnic pe Facebpook curg postari peste postări si nu toate sunt demne de un ”Imi place”. Fondatorul Facebook și CEO-ul Mark Zuckerberg a anunțat, marți, că gigantul social media lucrează la un buton antilike, un buton prin care oamenii să fie empatici, pentru că nu orice se publică pe Facebook, poate primi like-uri.
„Oamenii au întrebat despre butonul” dislike „de mai mulți ani”, a declarat Zuckerberg în timpul unei întâlniri publice.. „Astăzi este o zi specială pentru că astăzi este ziua în care putem să spunem se lucrează la aceasta idee și suntem foarte aproape de a lansa primele teste”
Briefing-ul a avut loc la sediul companiei din Menlo Park, California si a fost transmis în flux live pe Facebook, marți dimineață. Facebook a rezistat mult timp la presiunea publicului de a adăuga alte modalități pentru ca utilizatorii să-și exprime opiniile lor despre posturi, dincolo de celebrul „like”
Zuckerberg a declarat anul trecut că în timp ce Facebook a fost interesat în găsirea de noi modalități pentru utilizatorii săi pentru a exprima o gamă mai largă de emoții, compania a căutat să găsească „modul cel mai potrivit de a face acest lucru”, potrivit The Guardian.
Așa cum a spus Zuckerberg, Facebook vrea ca utilizatorii să poată să exprime „empatie”, adică butonul nu va fi o simplă inversare a pictogramei cu degetul in sus.