Un tânăr din România a avut ideea de a implementa un sistem prin care toți cei care oferă conexiune de wi-fi gratuită clienților săi, să poată beneficia și de o promovare eficientă în rândul acestora. Mai pe românește atunci cât clientul vrea să se conecteze la internet gratis, trebuie să urmeze câțiva pași pentru a realiza acest lucru.
Tânărului i-a venit ideea în timp ce se afla în vacanță în străinătate. Acesta s-a oprit la o cafenea și vrut să se conecteze la internet, și i-a cerut parola la wi-fi ospătarului. Angajatul cafenelei i-a spus că îi dă parola doar dacă va completa un formular cu câteva date, printre care și adresa de email. ”Atunci mi-a venit ideea. De ce să nu fac un sistem mult mai simplu pentru treaba asta? Când m-am întors în țară am pus în practică ideea și am pus bazele acestui serviciu care cred eu că se potrivește de minune celor ce vor să își dezvolte afacerea”, spune Corneliu Iliescu (foto jos), inițiatorul acestui serviciu.
Mecanismul este simplu. Conform statisticilor 85% din oameni iau o decizie de cumparare bazata pe recomandarea unui prieten. Aproximativ 88% din oameni citesc un review sa determine calitatea serviciilor unei locatii pe care doresc sa o viziteze in viitor. Un nou “Check-In” pe pagina de Facebook inseamna ca si mai multi oameni vor vedea pagina ta. Potrivit Facebook un user “mediu” are aproximativ 210 prieteni. În acest fel toti vor vedea “afacerea” ta cand prietenul lor va da share sau Check-In.Soluție perfectă pentru orice tip de afacere
Serviciul se adreseaza tuturor celor care vor sa-si creasca si sa dezvolte afacerea ,indiferent daca e vorba de un restaurant, hotel, plaja, club, cafenea sau supermarket.
”HotSpotMaxi.com este mai mult decat un simplu free Wi-Fi . Este un sistem de management si raportare a clientilor care folosesc internet wireless intr-o locatie. Se pot trimite newslettere clientilor inregistrati deja (daca acestia si-au dat acordul) sau pur si simplu se poate face reclama direct pe dispozitiv (telefon laptop) in momentul conectarii. De exemplu daca aveti o cafenea puteti face redirect dupa conectare pe o pagina web unde se afla meniul cu produsele aflate la promotie in acel moment. Puteti face asta ora de ora fara nici un cost suplimentar. Daca dispuneti deja de o baza de date a clientilor puteti mari acesta baza de date in mod automatizat folosind HotSpotMaxi.com”, spune cel care a adus în premieră pentru România acest tip de serviciu.Cum funcționează
Toti clientii care folosesc inregistrarea sociala, vor da check in sau share la pagina de Facebook a locatiei. Astfel mai multi oameni vor afla de afacerea ta. Potrivit statisticilor Facebook , peste 210 de oameni care sunt prieteni cu clientul vor vedea aceaste informatii si asta doar pentru un profil mediu de Facebook. Clientul poate sa opteze sa nu se inregistreze folosind o retea sociala. In acest caz trebuie sa introduca niste date cum ar fi numele ,emailul ,numarul de telefon completand un simplu formular .Dupa completarea formularului are acces la internet.
Costul? ”Oricine are o afacere de orice fel se gandeste sa o creasca si sa o promoveze. Costul unei campanii pe Facebook de exemplu este destul de ridicat si nimeni cu o afacere modesta nu poate sa-l sustina permanent”, mărturisește Corneliu Iliescu. HotSpotMaxi.com este un serviciu hotspot Wi-Fi care te ajuta sa obtii date si comportamente sociale ale clientilor care folosesc reteaua de internet wireless.
Mai multe detalii despre acest seviciu găsiti AICI.
Casa Ana -prezentare video HotSpotMaxi.com (versiune in romana)