performanțe notabile pentru sibiu racing team și echipajul ardelean/ baltador la raliul brașovului

raliu brasovEchipa sibiană de motorsport Sibiu Racing Team a terminat pe podium la prima sa participare în actuala formulă în Campionatul Național de Raliuri Dunlop. SRT s-a clasat pe locul trei în competiția pe echipe, iar echipajul Alex Ardelean/Horațiu Baltador a venit pe 2 la Cupa Suzuki și pe 3 la Clasa 9.

Tot în acest week end, cel mai mic membru al SRT, Mario Popovici (10 ani), a terminat pe locul 5, din 23 de participanți, prima etapă din Campionatul Cehiei la motociclism, clasa 65cmc.
Înaintea Tess Rally, a 44-a ediție a raliului brașovean, copilotul Horațiu Baltador paria pe o cursă care va fi câștigată de cei care vor avea inspirația să aleagă cele mai potrivite cauciucuri pentru condițiile de drum. [contextly_auto_sidebar id=”pRGc4tDnHFqhP0TLgg64WcCij8edZ53Q”]Ca aproape în fiecare an, Brașovul a oferit o vreme care a variat de la burniță la ruperi de nori ce au făcut aproape impracticabilă PS7, coborârea dinspre Cheia. Într-adevăr, alegerea pneurilor a fost vitală.
Tocmai inspirația a fost cea care i-a lipsit în prima zi echipajului Alex Ardelean/Horațiu Baltador, campionii debutanților în 2014. „Am ales prost gumele, ceea ce a condus la o evoluție destul de slabă vineri, când am terminat pe locul 6 la clasa 9. Pe super-speciala din centrul Brașovului ne-am învârtit de două ori cu mașina, ceea ce ne-a făcut să schimbăm tactica pentru a doua zi”, spune Alex. Alegerea pneurilor de sâmbătă dimineață s-a dovedit inspirată, astfel că, după PS 6 – Babarunca, preferata lui Alex –  echipajul Sibiu Racing Team urcase deja pe locul 2 al clasei 9. „Am fost foarte mulțumiți de noua cutie, drept urmare am terminat pe locul 2 la Suzuki, locul 3 la clasa 9 și locul 3 la echipe. Pentru toate acestea le mulțumesc echipei de mecanici a lui Iulică Niță, copilotului meu, Horațiu Baltador, și familiei mele care a fost alături de mine in aceste zile”, încheie Alex.
După prima zi de raliu, echipajul Sebastian Barbu/Răzvan Hulea a terminat de fiecare dată în top șapte cu modelul Mitsubishi Lancer EVO X, dar nu erau mulțumiți. “Nu m-am simțit deloc confortabil la volan. A fost mai mult ca un test pentru noi și nu am reușit să intru în ritmul maxim pentru cursă”, spune Seba la finalul primei zile din Tess Rally. Din păcate, nici a doua zi nu a adus îmbunătățiri, astfel că cei doi au decis să renunțe după PS 6 Babarunca, unde au avut mari probleme de vizibilitate din cauza aburirii parbrizului. “Cu toate că am pornit foarte optimist în acest raliu, am constatat încă o dată cât de importantă este pregătirea înaintea unui astfel de eveniment. Am urcat direct în mașina de curse, fără nici o altă pregătire. Am studiat doar filmările on-board, dar realitatea este mult mai dificilă. Am decis să particip mai mult din ambiție, pentru că, anul trecut, Brașovul a fost primul meu raliu cu Mitsubishi și atunci am obținut un rezultat bun. În final s-a dovedit a nu fi o idee foarte bună și ne-am retras după speciala a șasea. Urmează o lună în care ne vom pregăti pentru ca la etapa următoare să fim cât mai competitivi posibil”, concluzionează Seba. Următoarea competiție la care Sibiu Racing Team va lua parte este Raliul Aradului, 8-9 mai.

Ultima oră

Comentariul meu