Compania aeriană Germanwings a fost nevoită să retragă imediat după dramaticul accident de marți o campanie publicitară în metroul Londonez cu sloganul ‘Get ready to be surprised. Visit Germany’ (Pregătește-te pentru surprize – Vizitează Germania)
Peste 65 de afișaje digitale și 17 panouri normale au fost contractate de Germanwings în stațiile de metrou din Londra pentru o campanie de Paște, potrivit ediției digitale El Mundo. Anunțau zboruri de la 28 de lire, (38 de euro).[contextly_sidebar id=”tcnaBzk4QOlHlc3pvSdu1Vl7MDjcJN1Q”]
Un purtător de cuvânt de al Autoritatea de Transport din Londra a confirmat retragerea campanie la câteva minute de la accidentul Germanwings din Alpii francezi. Reclama în care o stewardesă Germanwings arunca o privire complice pasagerilor, folosea fotografii cu Poarta Brandenburg și un far solitar, ca atracții pentru turiștii englezi, compania germană fiind relativ puțin cunoscută în Marea Britanie.