germanwings: pregătește-te pentru surprize

reclama din londraCompania aeriană Germanwings a fost nevoită să retragă imediat după dramaticul accident de marți o campanie publicitară în metroul Londonez cu sloganul ‘Get ready to be surprised. Visit Germany’ (Pregătește-te pentru surprize – Vizitează Germania)

germanwings: pregătește-te pentru surprize

Peste 65 de afișaje digitale și 17 panouri normale au fost contractate de Germanwings în stațiile de metrou din Londra pentru o campanie de Paște, potrivit ediției digitale El Mundo.  Anunțau zboruri de la 28 de lire, (38 de euro).[contextly_sidebar id=”tcnaBzk4QOlHlc3pvSdu1Vl7MDjcJN1Q”]

Un purtător de cuvânt de al Autoritatea de Transport din Londra a confirmat retragerea campanie la câteva minute de la accidentul Germanwings din Alpii francezi. Reclama în care o stewardesă Germanwings arunca o privire complice pasagerilor, folosea fotografii cu Poarta Brandenburg și un far solitar, ca atracții pentru turiștii englezi, compania germană fiind relativ puțin cunoscută în Marea Britanie.

 

Ultima oră

Comentariul meu

Publică