ce spune constructorul despre fisurile de pe autostrada sibiu – orăștie

Reprezentantul celor de la Salini Impregilo a explicat miercuri cât de gravă este problema fisurilor apărute între km 275+600  – km 275 +700 pe autostrada Sibiu – Orăștie. CNADNR spune că toate costurile pentru reparații vor fi suportate de constructor.autostrada foto

Miercuri directorul de calitate Doru Călinescu, de la Compania Națională de Drumuri și Autostrăzi din România, a mers în zona problemelor apărute pe lotul 3 al autostrăzii Orăștie – Sibiu. După ce a examinat zona acesta a concluzionat că este vorba de o greșeală de execuție.
“Facem remedierea dar este o lucrare provizorie intrucat aici trebuie sa facem o lucrare complexa, este o greseala de executie din partea constructorului, iar atunci cand timpul va permite trebuie sa frezam undeva la 30 de cm si sa inlocuim toata mixtura.  Constructorul va suporta toate costurile. Nu are nicio legatura cu alunecarile, este o executie total necorespunzatoare pe acest sector”, a spus Călinescu.

Constructorul dă vina pe terenul instabil
Reprezentantul celor de la Salini Impregilo, Cristian Petria, a explicat că fisurile au apărut din cauza terenului instabil și că problema se va remedia definitiv de această dată.
“Este o problema care apare la orice lucrare noua ca si la placile de racordare la poduri, apar tasari, sunt tasari care apar in timp, necontrolate. Nu e vorba de nici o greșeală!  Aici este o zona cu teren instabil, foarte instabil. Cand timpul ne va permite, cand vom avea doua saptamani cu temperaturi pozitive, vom remedia definitiv problema. Fisurile au aparut in acelasi loc, e o problema, dar nu e grava”, a spus Petria.
Reamintim că traficul auto a fost restricționat în zona km 275+600, pe autostrada Sibiu – Orăștie, încă de marți, datorită apariției acestor fisuri în carosabil, iar circulația în zonă se face pe o singură bandă de mers.

[contextly_auto_sidebar id=”wS0h5viVGh2NR9aSz1BADuJsZHRv9LRp”]

Ultima oră

Comentariul meu