Administrația locală va avea standuri de promovare a ofertei turistice la târgul de la Viena și la cel de la Stuttgart. Ambele târguri se adresează atât publicului larg în căutare de oferte pentru petrecerea vacanțelor cât și specialiștilor în domeniu.
Sibiul este consecvent în strategia sa de promovare turistică și de aceea și în 2015 va continua să fie prezent la târgurile de turism din țară și străinătate, acestea reprezentând ocazii foarte bune de promovare a locației turistice Sibiu, dar și o modalitate de a intra în contact direct cu potențialii vizitatori ai Sibiului.
Sibiul va fi prezent la Ferien Messe Wien (Târgul de Turism de la Viena) în perioada 15-18 ianuarie. Orașul va fi prezent la acest târg atât prin materialele tipărite care vor fi împărțite din stand, cât și prin intermediul reprezentanților Primăriei Sibiu care vor oferi informații cu privire la oferta turistică și culturală. Cei interesați vor putea obține informații cu privire la modalitatea de transport până în Sibiu, obiectivele turistice ale orașului sau evenimentele culturale care au loc aici. Din standul Sibiului se va distribui broșura “Sibiu-Hermannstadt. Tânăr din 1191”, harta Sibiului dar și materiale cu ofertele hotelierilor.
Din 17 până în 25 ianuarie, Sibiul va fi promovat la Târgul de Turism din Stuttgart. Anul acesta România este țară parteneră a acestui târg astfel că va beneficia de o poziționare bună a standului.
Ambele târguri se adresează atât publicului larg în căutare de oferte pentru petrecerea vacanțelor cât și specialiștilor în domeniu, reprezentanții administrației locale sibiene căutând să intre în contact cu cât mai multe agenții și tur-operatori.
Bilanțul anului 2014 arată că Sibiul a rămas o locație turistică foarte atrăgătoare pentru turiștii atât din țară cât și din străinătate. Afirmația rezultă din analiza numărului de persoane care au apelat la unul dintre cele două centre de informare turistică administrate de Primăria Sibiu – cel din sediul Primăriei și cel de la Aeroport. Peste 31.000 de turiști au intrat în unul dintre aceste centre pentru a solicita informații, 27% dintre aceștia venind din Germania, 22% din România, 8,7% din Spania, 6,9% din Franța, dar și din Austria, Belgia, Italia, Marea Britanie, Olanda Polonia, Ungaria, Canada, Israel, Japonia, SUA, Australia sau China. Numărul turiștilor care au intrat în CIT-uri în 2014 este cu 13% mai mare față de anul precedent, dar trebuie subliniat faptul că majoritatea turiștilor ajung în Sibiu cu sejururi organizate și nu au nevoie să treacă pe la CIT, având deja un ghid și ruta deja planificată.