Compania americană va inaugura vineri cea de a 11-a locație din țara noastră, în București. Lanțul american de cafenele a dezvăluit ce planuri are pentru anul viitor dar și pe plan lung, în următorii cinci ani. Starbucks are în vedere intrarea pe piața din Sibiu.
Ultima cafenea a fost inaugurată în septembrie în zona Pipera din Capitală, în complexul de birouri Novo Park, cu o suprafaţă de 200 metri pătraţi.
În prezent, lanţul american are 10 locaţii, dintre care şapte în Bucureşti şi câte una în Cluj-Napoca, Timişoara şi Constanţa.
Compania a anunţat anterior că vrea să ajungă în acest an în Iaşi cu două cafenele şi analizează pieţe precum cele din Sibiu, Craiova şi Braşov, vizând să-şi extindă reţeaua până la 30-35 de unităţi în următorii cinci ani.
„Ne uităm la Braşov, Sibiu, Craiova, dar planul nostru pe următorii cinci ani vizează şi oraşe precum Oradea şi Arad. Putem să ajungem la 30-35 de cafenele în următorii cinci ani“, spune Costin Gheor-ghiu (34 de ani), district manager în cadrul Starbucks România.
Starbucks a intrat pe piaţa din România în aprilie 2007, deschizând prima cafenea din Europa Centrală şi de Est, ca rezultat al unui joint-venture încheiat cu partenerul său european, grupul elen Marinopoulos. Grecii au pierdut franciza lanţului de cafenele în România, acţionariatul fiind schimbat la începutul anului cu un joint venture între mai mulţi antreprenori bulgari şi compania-mamă.
Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută şi pentru marca proprie de cafea.
Pagină fantomă pentru Starbucks Sibiu
Ora de Sibiu a semnalat la începutul lunii octombrie apariția unei pagini de Facebook denumită Starbucks Coffee Sibiu. Atunci reprezentanții companiei au oferit detalii legate despre această initiativă.
CITEȘTE ȘI: Starbucks fantomă la Sibiu? Uite poziția oficială a companiei!