confesiunile lui ghiță ciobanul. ce meserie de bază are baciul din jina!
FOTO: Ghiță Ciobanul

Devenit celebru după ce a fost protagonist al unei campanii de publicitate pentru compania Vodafone, Ghiță Ciobanul este acum cunoscut în toată România și peste hotare. Oierul din Jina a mărturisit de curând însă că meseria sa de bază nu este cea de cioban ci cu totul alta.

 

Cel mai cunoscut cioban din Romania, Ghita, care are peste 500.000 de prieteni virtuali, este de meserie zidar.

confesiunile lui ghiță ciobanul. ce meserie de bază are baciul din jina!

Îndragitul cioban a recunoscut ca nu si-a ascultat parintii si a facut numai ce a vrut el. Chiar daca acestia l-au sfatuit sa se tina de scoala, el a terminat opt clase si a facut si o scoala de arte si meserii.

„Eu am facut opt clase si o scoala profesionala. Acolo am facut zidarie, asta a fost calificarea la scoala de arte si meserii”, a spus Ghita pentru cancan.ro.

Cel mai cunoscut cioban din România urmează să devină tată pe 20 octombrie, dar el şi soţia sa încă nu s-au gândit la un nume pentru cel mai nou membru al familiei: „Inca nu am gasit un nume, intai sa se nasca, apoi ii punem. Dar i-am luat deja jucarii si haine”.

Ghiţă Ciobanul este vedetă în toată Europa

Campania publicitară care îl are ca erou pe ciobanul Ghiţă a câştigat Trofeul Grand Effie. De altfel, agenţia McCann a câştigat marele premiu al festivalului de eficienţă în publicitate din ţara noastră pentru al doilea an consecutiv.ghita ciobanul

„La Cannes am ajuns la al 18-lea Leu, performanţă de neegalat în partea asta a Europei. Avem 14 nominalizări, record. Azi mai luăm premiu la categoria media, cu o campanie iubită în România, Ghiţă Ciobanul”, a declarat Bogdan Enoiu, manager McCann.

„Sunt mulţumit pentru tot ceea ce s-a făcut, nu numai de mine. A fost o campanie reuşită după care au fost şi rezultate. Mă simt mândru că sunt cioban. Dacă merg pe stradă sunt vedetă pentru că toată lumea se uită după mine”, a declarat Ghiţă Ciobanul.

Compania McCann a făcut furori şi la Cannes. A câştigat Leul de bronz la categoria Direct, cu campania ,,Bucharest not Budapest”. Managerul agenţiei de publicitate spune că România a devenit unul dintre cei mai puternici poli de cretivitate, o concurenţă serioasă pentru America Latină şi Australia.

Sursa: cancan.ro

Ultima oră

Comentariul meu

Publică