afacerea unui sibian în topurile din sua | a reuşit să creeze o companie în valoare de 41 mil dolari

Înconjurat de sute de cartele de telefon, cu degetele obosite de la răzuit, dar cu un vis măreţ şi o idee “out of the box”, cum o numesc americanii. Aşa era, în urmă cu 12 ani, Florin Miron, un sibian care acum e CEO-ul unei companii care, în 2013, a avut o cifră de afaceri de 41 de milioane de dolari.
Aşa se face că KeepCalling, compania ardeleanului, s-a impus în topul american Inc. 5000, clasamentul companiilor cu cea mai rapidă ascensiune din SUA, pentru al patrulea an consecutiv.
În 2002, într-un mic orăşel din Georgia, Americus, Florin Miron, absolvent de Jurnalism, lucra ca editor video pentru Habitat for Humanity. Suna des în România, în oraşul său natal, Sibiu, iar nu prea târziu a realizat că rutina aceasta se aplică la fel în cazul său cât şi a altor imigranţi din Statele Unite.
Cartelele care se puteau achiziţiona din magazine erau cea mai populară alegere, însă, pentru că în SUA internetul deja era un “bun comun”, Florin Miron a avut ideea care urma să-i schimbe viaţa: să re-vândă codurile PIN ale cartelelor online.
În acelaşi an, sibianul înfiinţa sunaromania.com, iar compania KeepCalling era înregistrată oficial în Georgia, SUA.
La început, Florin Miron cumpăra cartelele din magazin, le răzuia singur, pentru a descoperi codul PIN pe care apoi îl vindea clienţilor. Locuinţa sa a fost transformată într-un “birou” în care te puteai pierde printre cartele, iar Florin a început să înveţe singur cum să facă “ecommerce”.
Investiţia iniţială a sibianului – 100 de dolari.
Primul milion de dolari a fost atins în 2005, când produsele KeepCalling erau prezente în cinci magazine online, iar compania avea deja peste 20 de angajaţi.
Între timp, compania a ajuns la cifre impresionante: este prezentă în 35 de ţări, cu peste 150.000 de clienţi.
KeepCalling s-a plasat pe locul 885 în clasamentul general şi pe >>>mergi la sursa articolului

Ultima oră

Comentariul meu