Guvernul tocmai a aprobat memorandumul care cuprinde, printre altele, concentrarea pe o retea feroviara mai restransa. Ce inseamna acest lucru? Ei bine, 40% din calea ferata ar putea sa dispara.

In sedinta de miercuri a Guvernului a fost aprobat si un memorandum privind ”masuri pentru eficientizarea sectorului de transport feroviar al Romaniei”, in ideea in care, spun cei care au initiat proiectul, aceste masuri sunt necesare pentru aprobarea Master Planului General de Transport al Romaniei.

Documentul a fost redactat de catre AECOM, iar pe masa Guvernului a ajuns, prima oara, in sedinta din 28 mai, cand s-a discutat „intr-o prima lectura“. Acest lucru a starnit un mare scandal printre reprezentantii industriei feroviare: „concentrarea pe o retea feroviara mai restransa“ sau, cu alte cuvinte, reteaua nationala de cale ferata sa se reduca la aproximativ 6.200 km (n.r. – 10.000 km de linie desfasurata, fata de 20.000 km cati sunt in prezent).

Adio investitii!

„Sa vii cu propunerea sa inchizi linii care unesc localitati, orase… este o aberatie. Pe ceea ce ei au scris, nimeni nu mai face investitii. Cei 4.000 km de retea urmand a fi destinati inchiderii, din fonduri publice nu se mai pot face investitii pentru ca se considera ca >>>mergi la sursa articolului

Ultima oră

Comentariul meu

Publică