Polsib-ul scos din nou la vânzare după ce înțelegerea cu Kaufland a căzut. Uite cât costă!

Editura Polsib din Sibiu (Pols) scoate din nou la vânzare un teren de circa 2,6 hectare, la un preţ minim de 210 euro/mp (6,3 milioane de euro), după ce a căzut înţelegerea cu firma de construcţii Con-A, care dorea anul trecut terenul pentru un hipermarket Kaufland şi un parc de retail, anunta Mediafax.

 

Aprobarea vânzării terenului din Sibiu, Şoseaua Alba Iulia, va fi discutată de acţionari pe 23 iunie, potrivit unui convocator al companiei transmis luni Bursei de Valori Bucureşti.

Polsib-ul scos din nou la vânzare după ce înțelegerea cu Kaufland a căzut. Uite cât costă!

 

Polsib a anunţat în luna noiembrie a anului trecut că vinde pentru 5,73 milioane de euro, fără TVA, terenul, firmei de construcţii Con-A, pe care urma să fie construit un hipermarket Kaufland şi un parc de retail. Vânzarea terenului era condiţionată însă de semnarea contractului până la finele anului.

 

Vânzarea nu a mai avut loc deoarece Kaufland a anunţat că nu poate realiza tranzacţia în cursul anului trecut, potrivit datelor publicate de Polsib. Reprezentanţii Polsib menţionau că CBRE, compania de intermediere a tranzacţiei, i-a informat că „există neînţelegeri între Con-A şi Kaufland”.

 

Con-A este un grup de firme cu capital integral românesc fondat în 1990, având ca asociat unic pe omul de afaceri Mircea Bulboacă.

 

Grupul de firme este specializat în lucrări de construcţii civile, industriale, social-culturale, edilitar-gospodăreşti, drumuri şi platforme. Portofoliul firmei cuprinde mai multe spaţii comerciale construite pentru majoritatea retailerilor prezenţi pe piaţa locală, inclusiv Kaufland.

 

Polsib, este deţinută în proporţie de 79,8% de Editura Teora din Bucureşti, iar cea mai recentă tranzacţie cu acţiunile firmei a fost operată pe 2 mai, la un preţ de 23,4 lei/titlu. La această cotaţie, capitalizarea Polsib este de 9,6 milioane de lei (2,2 milioane de euro).

 

Kaufland este cel mai mare retailer din România, după valoarea vânzărilor, depăşind Metro Cash&Carry şi Carrefour.

 

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează în România reţeaua de discount Lidl.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică