„Selfie”-urile păreau o modă trecătoare acum câteva luni dar se dovedește că între timp curentul de autoportrete instantanee cu telefonul sau cu camera web a luat avânt pe internet și au apărut și oportunitățile de a scoate bani din asta.
Noua modă care a cuprins rețelele sociale nu a dus doar la apariția aplicațiilor de mobil pentru a distribui instantaneele pe internet, dar numărul utilizatorilor acestor noi aplicații se multiplică zilnic.
Shots s-a lansat pentru iPhone în noiembrie, anul trecut, ca o aplicație pentru a distribui simplu și rapid selfiurile pe rețelele sociale sau pe bloguri. Când a apărut puțini se gândeau că va avea așa un mare succes în vastul „ocean” al aplicațiilor de mobil.
În doar cinci luni, aplicatia Shots pentru Iphone a strâns peste 1 milion de utilizatori, dintre care 75 la sută sunt femei până în 24 de ani.
Adolescenții au devenit principalii utilizatori ai acestui tip de aplicatii de mobil, care întrer timp s-au inmultit. Au apărut Retrica, Frontback, CamMe, MomentCam, SelfieChallenge și multe altele. Majoritatea au aceeași utilitate, oferă posibilitatea de a trimite fotografii la orice oră și oricărui utilizator și de a vorbi pe chat cu necunoscuți.
Nu doar noile aplicații au beneficiat din noul curent al sefiurilor, ci și platformele sociale deja existente. Aproape jumătate din fotografiile încărcate pe Instagram și realizate de persoane între 14 și 21 de ani sunt selfiuri, potrivit mobileYouth. La fel se intamplă și pe Snapchat, o apliucație care elimină fotografiile si mesajele imediat ce destinatarul le primește.
În spatele ideii aplicației Shots este John Sahidi, un tânăr întreprinzător care și-a dat seama că selfiurile erau cele mai apreciate si distribuite pe Instagram. Până la crearea aplicației Shots, Sahidi scria soft pentur jocuri de mobil sub marca RockLive.
“Oamenilor le place să vadă alte persoane, nu doar pe ei insăși”, a afirmat Sahidi, întrebat de ideea care se află la originea acestei aplicații. Problema pe Instragram era că publicarea sefiurilea avea și feedback. odată publicată o fotografie, autorul ei se supunea judecății și comentariilor celorlalți utilizatori.
Shots are o interfață simplă care nu permite comentariile, doar voturile pozitive.Dacă cineva vrea să scrie altui utilizator, o poate face printr-un mesaj privat. După succesul promițător al aplicației, creatorii i-au adăugat două noi funcții. Una de căutare după serfiuri și o alta de răspuns la selfiuri, tot cu o fotografie de gen.
Un alt secret al acestui succes este participarea lui Justin Bieber în acest proiect. Cântărețul a investit 1,1 milioane de dolari și are în același timp nu mai puțin de 46,5 milioane de fani pe Twitter. În plus, prima fotografie a lui Justin Bieber postată pe Instagram a doborât serverele aplicației.
Ati uitat sa inchideti tag-ul „” si v-a dat peste cap toata formatarea articolului