video foto incredibil o braziliancă a vrut să se arunce în gol de pe o clădire din centrul istoric al sibiului (atenție imagini șocante)

O femeie originară din Brazilia, dar care trăiește în Suedia, s-a urcat pe acoperișul pensiunii Casa Salzburg, din centrul istoric al orașului și a amenințat că se aruncă în gol pentru că i-ar fi fost furați banii și actele. Jandarmii au reușit până la urmă să o imobilizeze după aproape două ore de negocieri.

Femeia a sosit azi noapte în oraș și s-a cazat la pensiune, iar după aceea a plecat să se distreze. Azi dimineață în jurul orei 4.30 s-a reîntors în pensiune și a început să facă scandal, spunând că i-au dispărut actele și banii. Angajații au încercat să o calmeze, dar turista a început să se agite. După ce părea că s-a liniștit, aceasta a vrut să plece, dar fără să achite cazarea. De aici lucrurile au degenerat, iar în câteva minute femeia a ajuns pe acoperișul clădirii și a amenințat că se aruncă fiindcă a fost prădată. Până la urmă jandarmii și pompierii au reușit să o imobilizeze și să îi pună cătușele la mâini.2

La coborâre femeia a mărturisit că a venit la Sibiu în vacanță și că s-a urcat pe acoperiș pentru că angajații pensiunii au sechestrat-o în interiorul acesteia.

”Am venit ieri în vacanță. Am venit în vacanță. Unde sunt prietenii mei? Am vrut să mă arunc pentru că cei de la pensiune m-au închis înăuntru și nu m-au lăsat să plec la prietenii mei. M-au închis înăuntru! (..) Nu mă așteptam să mi se întâmple așa ceva în România. Fiul meu va vedea ce mi-ați făcut aici. M-au închis în pensiune. Mi-au luat toți banii și mi-au luat și bagajele. Mi-au luat tot ce aveam la mine. Ieri am cunoscut însă și oameni minunați aici la Sibiu”, a spus Marta.6

Panică și pe stradă

Un angajat al unei parcări publice a fost cel care văzut-o pe femeie pe imobil și a cerut celor de la pensiune să cheme pompierii și jandarmii ca să intervină. Acesta spune că femeia vorbea în engleză foarte tare și părea că amenință că se aruncă în gol.

”Am văzut-o și am venit și am anunțat băieții de la recepție că era ieșită afară. Au sunat la 112. Turista zicea ca i-au furat banii, ca nu are docuimente, ca serau vreo 300 de euro. A baut pe undeva, domnii de la receptive stiu. Era pe coltul celalat al cladirii, acolo sub geamul acela la prima lucarna”, a mărturisit Traian Bărbat, martor la eveniment.3

A vrut să plece fără să plătească

Angajații de la pensiune spun că femeia a fost extrem de recalcitrantă și le-a vorbit urât. Oamenii au mărturist că turista a ajuns pe acoperiș în clipa în care i s-a solicitat să plătească cazarea. LA un control amănunțit al camerei, geanta și portofelul turistei au fost găsite aruncate după o noptieră.

YouTube video

” Dimineata cand am venit la serviciu inatmplator ne-am intalnit pe scari, era desculta, dezbracata si ciu lozinca ca I s-a furat actele si documentele. Normal ca am incercat sa o mediez, am mers in camaera ei, avea bagajul facut. Din ceea ce am vorbit cu clientii din camaerele de sus unde era vecina, mi-au zis ca intr-adevar s-a perindat toata noaptea  si de aici a inceput tot scvanadalul. Mediatul nu a reusit, aincercat primul geam care l-am avut pe scari, cu o rapiditate enorma si vrut sa sara. Am retinut-o si eu si colegul meu. Intre timp, ne-a bruscat, ne-a apostrofat cuvinte jignitoare, ca suntem mafioti. S-a dus in camera, si-a luat bagajul si a dat sa plece. Si normal i-am spus ca are de platit daca vrewa sa plece. Am incercat sa inchidem usa si am sunat la 112. Intre timp cand a vazut ca nu poate iesi afara si nu are success cu o rapiditate pe scari, nici nu ne-am putut tine de ea, a inchis repede usa si am si vazut-o pe acoperis urland. Si-a aruncat papucii jos si de aici tot circul”, a povestit Angela Pampu, recepționeră la Casa Salzburg.

Intervenție dificilă

Pompierii care au participat la intervenție spun că aceasta a fost destul de dificilă.

YouTube video

”Am fost solicitati sa intervenim in saprijinul colegilor de la politie si jandarmi pentru a putea coborai o persoana de sex feminine de pe acoperisul unei cladiri. Am intervenit cu o scara mecanica si un echipaj smurd. Dificila interventyia pentru ca persoana s-a opus coborarii”, a declarat Sincron Salomiu Valentin – Sef Centru Operațional ISU Sibiu.

Un psiholog specializat în negocieri, de la IPJ Sibiu, a fost și el prezent la fața locului și a purtat discuții cu turista din Suedia.1

Un jandarm, liantul decisiv în negocieri

Un jandarm a fost cel care a convins-o pe Marta să nu se arunce în gol. Tânărul s-a împrietenit cu aceasta, iar totul a culminat cu imobilizarea turistei și coborârea ei pe o scară rulantă.

”Deoarece am fost primim la fata locului, persoana s-a atasat intr-un fel de noi, de mine. Am vorbit mai mult si nu i-a lasat pe pompieri saa se apropie. Motiv pentru care am urcat eu pe sacra si am dialogat in continuare cu ea. Nu a fost dificil, avea multe supari, diferite probleme personale dar am povestit despre multe subiecvte si am reiusit sa o convingem. Am intebat-o cum a petrecut ziua de ieri, mai ales ca afost ziua femeii, a sous ca a fost cu niste prieteni, a petrecut in oras. Am intrebat-o cand a venit in tara, cu ce ganduri, cand pleaca, de familie. Spunea ca avea in poseta actele si banii iar angajatii i-au cerut sa achite sederea si nu s-au inteles la pret, cert era ca ea vroia sa-I aratam actele care s-au gasit ulterior. Cand a vazut asa multa lume  a spus ca nu vrea sa mai coboare, ca ii e rusine. Eu i-am spus ca toata lumea e aici ca sa o ajuta, ca ne pasa de ea si pana la urma a reusit sa renunte. Nu a acceptat de loc, nu m-am uitat la ceas dar a fost o lunga dezbatere, undeva in jurul unei ore a durat” a spus Rares Stoia.5

Dusă la spital

Femeia a fost transportată la Spitalul Județean Sibiu, acolo unde i se va face și o examinare medicală amănunțită și unde va rămâne deocamdată internată. Poliția locală a confirmat că a  fost găsit portofelul și sumele e bani reclamate ca fiind furate de turistă, respectiv 320 de euro și 1550 de lei.