Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) s-au întâlnit în ultimele patru luni cu toţi reprezentanţii autorităţilor locale din judeţul Sibiu pentru a discuta despre noile responsabilităţi ce le revin în vederea implementării Legii nr. 154/2012 privind regimul infrastructurii reţelelor de comunicaţii electronice.
Întrucât această lege are un impact semnificativ nu doar asupra activităţii furnizorilor de reţele de comunicaţii electronice, ci şi asupra autorităţilor publice locale, proprietarilor de imobile şi altor deţinători de infrastructură, ANCOM a derulat de-a lungul acestui an o campanie de informare în cadrul căreia au avut loc întâlniri cu furnizorii şi autorităţile locale din întreaga ţară, care au putut astfel să se informeze şi să-şi clarifice aspecte concrete ale implementării noului act normativ şi totodată să ofere Autorităţii informaţii cu privire la specificul aplicării acestei legi la nivel local.
De la începutul lunii iulie, când au fost demarate întâlnirile cu autorităţile publice locale, reprezentanţii ANCOM din cadrul Oficiului Judeţean Sibiu s-au întâlnit cu reprezentanţii a 65 de autorităţi locale din judeţ, la sediul acestora, pentru a discuta în detaliu despre modul de implementare a acestei legi, având în vedere particularităţile fiecărei localităţi. Dintre acestea, 7 primării au transmis, aşa cum prevede legea, condiţiile …
Citește mai departe pe: Rondul de Sibiu