Din 12 corigenti la matematica in primul semestru, o clasa de la LIA a ramas doar cu doi, in semestrul al doilea. A fost posibil, fara pile si spagi la profesori, ci cu ajutorul pe care elevii si l-au dat singuri. Invatati de un proiect non-guvernamental care incearca sa imbunatateasca performantele scolare ale elevilor din liceele mai slab pregatite.

Viorica Aleman, director adjunct Colegiul Tehnic de Industrie Alimentara `Terezianum` Sibiu, considera ca succesul proiectului Zburd – Educatie prin coaching, in liceul pe care il reprezinta, a venit si din faptul ca elevilor din clasa experimentala li s-a permis sa-si desfasoare activitatea intr-o clasa stabila, nu in cabinete, ca restul elevilor din liceu. `Noi, in liceu, nu avem clase de sine statatoare, avem cabinete dotate cu tot ce e nevoie pentru disciplina respectiva si elevii se plimba din cabinet in cabinet la fiecare ora. Le-am asigurat o clasa stabila elevilor inclusi in proiect pentru ca a fost o dorinta a lor si am observat diferenta: au lucrat mult mai bine impreuna, inclusiv in pauze, iar rezultatele au aparut imediat – numarul corigentilor la matematica a scazut de la 12 in primul semestru la 2 in semestrul al doilea`.

E nevoie de clase stabile

Opinia

Citește mai departe pe: www.turnulsfatului.ro

“ba se poate!` – cum sa faci ca, din 12 corigenti, sa ramai cu 2  “ba se poate!` – cum sa faci ca, din 12 corigenti, sa ramai cu 2  “ba se poate!` – cum sa faci ca, din 12 corigenti, sa ramai cu 2

Ultima oră

Comentariul meu