Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons a realizat în perioada iulie-august 2013 un studiu pe etichetele produselor de tip bere cu continut de fruct ce se regasesc pe piaţa romanească.
Produsele au fost cumparate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentatii A.N.P.C.P.P.S. Romania-InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul ţării. Au fost analizate 23 de produse tip bere cu continut de fruct şi au reieşit următoarele: continutul de alcool variază între 0,02 până la 5,9 %, iar conţinutul de bere variază între : 20% şi 58 %.
Din totalul de 23 de produse analizate, în functie de conţinutul de bere a rezultat că :
– 8.6 % au un conţinut de bere de 40%;
– 13% din produsele analizate au un conţinut de bere de 50% ;
– 17.3 % din produsele analizate au conţinut de bere de 37% ;
– 34.7 % nu au specificat pe eticheta conţinutul de bere;
– continutul de limonadă sau băutură răcoritoare variază între 42 % şi 80 % ;
Ca urmare a studiului au reiesit urmatoarele rezultate, în funcţie de conţinutul de limonadă sau băutură răcoritoare :
– 13 % din produsele analizate au un conţinut de …
Citește mai departe pe: Rondul de Sibiu