În cadrul campaniei de susţinere a Muzeului Național Brukenthal, „I love Brukenthal”, conducerea instituției a lansat o serie de nouă produse tip suvenir – cană, magnet decorativ, puzzle, breloc, mouse-pad, tricou, plasă hârtie, set suporturi pahare şi sacoşă din in.
În această etapă de promovare, imaginea campaniei o fac mascotele Palatului Brukenthal, motanii Antonello şi Donatello. Pentru realizarea acestei campanii, s-au folosit ca surse de inspiraţie două trenduri consacrate în zilelor noastre: campania I Love NY (1977) şi o campanie britanică ce a eşuat în lansarea iniţială din 1939, fiind redescoperită în 2000: Keep Calm and Carry On.
Seria de produse a fost realizată în urma a şase luni de testare a pieţei când s-au vândut aproximativ 600 de suveniruri (căni şi magneţi decorativi) cu Antonello şi Donatello.
Prin campania „I Love Brukenthal”, Muzeul Naţional Brukenthal propune revenirea la recunoaşterea actului individual al patronajului cultural ce se adresează prin intermediul instituţiei muzeale comunităţii locale, naţionale sau europene din care aceasta face parte prin anvergura proiectelor pe care le desfăşoară.
Achiziţionarea oricărui produs din seria „I love Brukenthal” aduce o contribuţie importantă la buna funcţionare a instituţiei.
Listă de preţuri
Cană: 9 lei
Magnet decorativ: 3 lei
Puzzle: 8 lei
Breloc: 2,50 lei
Mouse-pad: 10 lei
Tricou/copii: 21 …
Citește mai departe pe: Rondul de Sibiu