Începând de astăzi, 27 iunie, „GHIDUL ASIGURATULUI” va fi distribuit gratuit în principalele intersecţii ale oraşului, iar sibienii vor afla astfel cele mai importante informaţii despre asigurările auto, de locuinţe, de viaţă, de sănătate şi de călătorie.
Etapa a III-a a celei mai ample campanii de informare în asigurări din România – Campania Naţională „ASIGURĂ-TE!”, a debutat pe 20 iunie şi se va desfăşura timp de 3 luni. Aceasta este realizată de APPA – Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, UNSAR – Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare, UNSICAR – Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România, IGPR – Inspectoratul General al Poliţiei Române – Direcţia Rutieră, ISUMB – Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Dealu Spirii” al Municipiului Bucureşti şi ANAT – Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România, cu sprijinul unor importante companii de asigurări şi de intermediere în domeniu.
În perioada 20 iunie – 20 septembrie vor fi distribuite în întreaga ţară peste 800.000 de broşuri informative gratuite. Materialul aduce, într-un format atractiv şi cu un stil accesibil, informaţiile de bază cu privire la asigurările auto, RCA şi CASCO, de locuinţe, de viaţă, de sănătate şi de călătorie. „GHIDUL ASIGURATULUI” va ajunge în marile intersecţii din Bucureşti şi din principalele 20 de oraşe din ţară. De asemenea, promoteri dedicaţi vor distribui broşurile în principalele centre comerciale din marile oraşe.
„GHIDUL ASIGURATULUI” a ajuns până acum la publicul larg şi prin intermediul cotidianului ZIARUL FINANCIAR şi al săptămânalului BUSINESS MAGAZIN.
Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurări de Viaţă VIG, alături de PIRAEUS Insurance Broker şi OTTO Broker. Proiectul se derulează cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al acesteia