Luciano introduce cu această ocazie pe piața sibiană conceptul de hair & coffee, un concept care este de departe unul original pentru Sibiu. „Ne dorim ca doamnele să vină la salon de plăcere” spune patronul salonului.
Pentru Sibiu, Luciano e mai mult un brand decât o persoană. Cine se ascunde în spatele brandului Luciano?
Eu. Lucian Zoltan. Am 30 de ani iar 16 i-am petrecut cu foarfeca în mână, în fața oglinzii. Asta deși am absolvit Facultatea de Istorie Germană din Sibiu. Probabil că de aici și vine dragostea mea pentru artă dar în același timp și pentru orașele cu iz istoric. Probabil de asta m-a fermecat Sibiul și l-am ales dintre toate celelalte orașe în care am lucrat de-a lungul acestor 16 ani. Am început, probabil ca mai toți, ca ucenic în alte saloane dar în urmă cu cinci ani am făcut pasul cel mare spre independența profesională. Și am deschis primul salon Luciano. Cei cinci ani nu doar că au fost grei ci și foarte frumoși. Ca mai toate lucrurile pe care le faci din pasiune. Legătura cu Wella s-a strâns considerabil în anul 2011, când am câștigat Marele Premiu în gala Trend Vision Awards Wella România iar de anul acesta sunt trainer autorizat în echipa Wella Vision.
De pe geamul salonului tău se vede Turnul Sfatului. Simbol lângă simbol, s-ar putea spune
Piața Mare e kilometrul 0 al Sibiului și al lumii culturale a României. E, în același timp, o selecție de branduri și simboluri, plecând de la Turnul Sfatului, vecinul meu, ca să zic așa, la Biserica Romano-Catolică, la Muzeul Brukenthal, după cum vedeți, o companie extrem de selectă, de onorantă, dar în același timp și provocatoare. Pentru că e greu să te ridici la nivelul unor asemenea simboluri. Nu vreau să sune a falsă modestie, însă locul salonului Luciano e aici, în Piața Mare. Am dovedit, de-a lungul acestor ani, că suntem printre cei mai buni și merităm expunerea centrală pe care o oferă Sibiul.
E mai bună cafeaua băută în fața oglinzii?
Conceptul hair & coffee e unul original pentru Sibiu. Inspirația vine din Londra, poate cel mai important oraș din lume în stabilirea trendurilor coafurilor. Cafenelele de pe Oxford Street, din Picadilly mi-au atras tot timpul atenția și mi-am dorit mult să pot împrumuta puțin din acea atmosferă la Sibiu. Ca acum să îmi dau seama că la Sibiu, uneori, poate fi chiar mai frumos decât pe străzile umbrite ale Londrei. Centrul Sibiului e un loc însorit, vegheat de cultură și istorie, ofertant pentru toate categoriile de persoane, că vorbim de localnici sau de turiști. Cafeneaua e ceva diferit față de tot ce găsim în Sibiu, atât din punct de vedere arhitectural cât și ca imagine. Această clădire veche, construită în anii 1600, a fost perfectă pentru conceptul nostru. Am integrat parte din materialele originale de construcție în designul noului spațiu. Coloane de granit sau țevi groase de fontă și-au găsit locul între elementele moderne, sticlă și aluminiu și se completează perfect.
Cum creezi atmosfera de coafor într-o cafenea?
Ca imagine, designul spațiului pornește de la perioada anilor 70, tema principală fiind coafurile Vidal Sassoon. Elementele de design din această perioadă fuzionează cu cele moderne, având ca și punct cheie coafurile. Pereții ce poartă amprenta anilor 70 se completează cu mesele decorate cu imagini ale coafurilor din perioada modernă. Știu că pare un clișeu să spun că va fi diferită față de celelate zeci de cafenele din Sibiu, însă am gândit această cafenea ca un loc de relaxare. Pentru clientele noastre, ședințele la coafor sunt o relaxare. De ce nu ar dura puțin mai mult? Cafeneaua e doar o completare a unei zile de răsfăț și noi chiar asta ne dorim, să ne răsfățăm clienții. Tocmai din acest motiv am făcut totul cu stil și bun gust iar produselor pe care le oferim încercăm să le dăm o doză de unicitate.[nggallery id=995]
Totuși, coaforul rămâne punctul de atracție al noului concept Luciano. Ce le așteaptă pe doamne la noul salon Luciano?
Mersul la salon e o necesitate pentru orice doamnă. Exact asta nu ne dorim, ca doamnele și domnișoarele să vină la noi din necesitate. Vrem ca ele să vină din plăcere. Să se relaxeze în fața oglinzii și să plece cât de mulțumite se poate. Ne dorim să le oferim senzația că se află la un spa. Să le răsfățăm, să le înfrumusețăm și să le dăm acea mulțumire de sine când părăsesc salonul.