Preşedintele Consiliului Judeţean Sibiu (CJS), Ioan Cindrea, crede că Sibiul are cele mai importante atuuri în a deveni capitală de regiune şi, primul argument pe care acesta îl oferă este brandul de Sibiu.
”Cel mai important este brandul. Numele de Sibiu. El aduce dezvoltare. Denumirea unei regiuni trebuie să fie percepută pozitiv. Brandul de Sibiu este un brand bun care atrage capitaluri şi care asigură dezvoltarea. Eu cred că interesul este dezvoltare în interesul cetăţenilor”, a declarat Ioan Cindrea vineri, 12 aprilie.
Al doilea argument, pe care Cindrea crede că îl are Sibiu în faţa celorlalte oraşe, este infrastructura căilor de comunicaţii şi telecomunicaţii, iar ca un al treilea argument, poziţia Sibiului în centrul variantelor de regionalizare propuse.
Preşedintele CJS a declarat că este totuşi prematur să se pronunţe asupra variantei de regionalizare şi că profesioniştii lucrază în prezentarea primelor argumente pe care Sibiul le are pentru a deveni capitală de regiune. Concluziile vor fi prezentate Guvernului și premierului peste două săptămâni de zile.
”Eu zic să avem răbdare să evolueze studiile. Am fost la întâlnirea de la academie, lucrurile se tratează foarte serios. Sunt echipe de cercetători, echipe de specialiști în administraţie, multidisciplinere, care vor veni cu soluţii, eu …
Citește mai departe pe: Rondul de Sibiu