Ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediu de Afaceri, Maria Grapini, a lansat la jumătatea lunii martie, pe pagina personală de Facebook, un concurs de idei pentru alegerea unui nou brand turistic al României şi a cerut opinii despre actualul brand care, spune ea, nu sunt pozitive, scrie Mediafax.

“Am postat pe Facebook lansarea unui concurs de idei pentru alegerea brandului turistic al României şi am cerut opinii tocmai pentru a evalua percepţia faţă de brandul sectorial de turism. Clar, părerile nu sunt pozitive”, se arată într-un răspuns transmis de Maria Grapini la solicitarea MEDIAFAX.

Potrivit acesteia, conform desfăşurătorului de implementare a programului de promovare a brandului, trebuie comandat un studiu de impact al brandului actual, care conţine celebra frunză.

Potrivit sursei citate, urmează să se lanseze o licitaţie pentru contractarea unei firme care să facă acest studiu.

În perioada 2010-2012, pentru crearea şi promovarea brandului turistic al României s-au cheltuit peste 56 de milioane de lei (13 milioane de euro), bani provenind din fonduri europene.

Mai mult
Citește mai departe pe: Rondul de SibiuConcurs de idei pe Facebook pentru alegerea unui nou brand turistic al României  Concurs de idei pe Facebook pentru alegerea unui nou brand turistic al României

Ultima oră

Comentariul meu