Constructorul – asocierea Sinecon/Geiger Transilvania/CON-A/Wilhelm Geiger GmbH – face în prezent ultimele pregătiri pentru închiderea viaductului Gara Mică.

Acesta a instalat 30 de semne de atenţionare şi deviere în mai multe locaţii din oraş, anunţând participanţii la trafic cu privire la închiderea viaductului şi posibilele rute ocolitoare. Au fost instalate astfel de semne la intrarea în Sibiu dinspre Cristian, intersecţia Şoseaua Alba Iulia cu strada E.A. Bielz, intersecţia Şoselei Alba Iulia cu strada Autogării, pe strada Malului.

Ruta ocolitoare propusă de constructori şi aprobată de municipalitate este centura ocolitoare a Sibiului. Astfel, dacă doresc să ajungă din oraş către Piaţa Obor sau magazinele mari din zona dintre viaduct şi Obi, şoferii vor putea folosi centura ocolitoare pentru a intra în această zonă. Şi transportul în comun va circula pe rute deviate: traseele 1 şi 117 care aveau capăt de linie peste viaduct, vor avea ultima staţie în Terezian. Pentru a face legătura cu Viile Sibiului societatea de transport public a înfiinţat un nou traseu cu numărul 19.

Folosirea străzii Cerbului ca rută ocolitoare nu este permisă dat fiind faptul că aceasta este o stradă îngustă. Un echipaj de Poliţie Locală va fi postat la intrarea pe strada Cerbului dinspre Piaţa Obor şi dinspre strada D. Bagdazar şi va permite doar accesul riveranilor.

“Contractul prevede o perioadă de 1 an pentru finalizarea lucrărilor. Sper ca locuitorii din zonă dar şi cei care au afaceri în zonă sau care vin la unul dintre magazine să înţeleagă că aceste lucrări, chiar dacă cauzează un anumit grad de discomfort, vor avea ca rezultat condiţii mult mai bune de trafic pe un viaduct important pentru oraş” a declarat primarul Klaus Iohannis.

Lucrările contractate au o valoare de 1.628.454,80 €, cu TVA inclus. Garanţia pentru lucrări este de 4 ani.

Ultima oră