Primăria Municipiului Sibiu, prin intermediul Serviciului Gospodărire din cadrul Direcţiei Tehnice va relua eliberarea avizelor de săpătură începând din 15 martie 2012.
În perioada 1 decembrie -15 martie avizele de săpătură nu s-au mai acordat deoarece temperaturile scăzute nu permit refacerea suprafeţei afectate de aceste lucrări.
Dosarul pentru obţinerea unui astfel de aviz trebuie să conţină următoarele acte: cerere, copie după certificatul de urbanism, copie după autorizaţia de construcţie, avizul din partea societăţiilor deţinătoare de reţele, planul de situaţie şi proiectul tehnic cu detalii de execuţie, avizul Poliţiei Municipiului Sibiu, dovada achitării taxei de refacere.Avizul se eliberează după achitarea taxei de refacere aferentă.
În anul 2011 au fost eliberate un număr de 165 avize de săpătură către persoane fizice şi juridice care au efectuat diferite lucrări de înlocuire a reţelelor de utilităţi.