implementarea sensurilor unice în zona bulevardul vasile milea – strada nicolae iorga - oituz continuă

Într-o primă fază străzile Lomonosov şi Oituz parţial s-au transformat în sensuri unice. Prin acest nou plan se instituie sensuri unice şi pe o serie de străzi din perimetrul străzilor Oituz – Nicolae Iorga. Strada Mirăslău va fi cu sens unic spre Bulevardul Milea, cu posibilitatea de a vira la stânga sau la dreapta în bulevard.implementarea sensurilor unice în zona bulevardul vasile milea – strada nicolae iorga - oituz continuă

Pe strada Andrei Mureşanu se va circula dinspre Bulevardul Vasile Milea spre strada Hipodromului. Celor care circulă pe Bulevardul Vasile Milea spre Piaţa Unirii le va fi permis virajul spre stânga către strada Andrei Mureşanu.

Pe strada Cernei, pe porţiunea dintre strada Porumbacului şi Nicolae Iorga se va institui sens unic pe această direcţie.

Strada Dorului va fi cu sens unic dinspre strada Hipodromului spre Aleea Buia iar Aleea Buia va fi cu sens unic dinspre Piaţa Aurel Vlaicu spre Dorului.

Celelalte străzi situate în zona străzii Hipodromului – Bulevardul Vasile Milea rămân cu dublu sens, cu obligativitatea de a vira doar la dreapta în Bulevardul Vasile Milea.

Aceasta propunere va fi postata pe site-ul institutiei timp de 30 de zile, pentru ca sa poata fi consultata de cetateni. Dupa scurgerea acestor 30 de zile si dupa analizarea eventualelor observatii, vor fi montate semnele de circulatie si vor intra efectiv in vigoare aceste modificari

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu

  1. Strada Oituz trebuie sa redevina strada cu circulatie in ambele sensuri si cu acces din B-dul V. Milea din ambele sensuri, pentru urmatoarele motive:
    -aceasta strada a fost construita in scop strategic pentru defluirea tehnicii militare apartinind U.M.o1512 si U.M. 01606 in afara orasului, avind o fundatie din beton , mult mai solida decit toate celelalte strazi cuprinse in perimetrul C. Dumbravii-Mihai Viteazu-Luptei- V. Milea si cea mai mare largime fata de toate strazile paralele cu aceasta pina la str. N. Iorga;
    -strada, pina la actuala semnalizare cu sens unic, a constituit principala legatura a cartierului Hipodrom I cu centrul orasului:
    -este de neinteles cum alei din imediata apropiere a strazii Oituz sint prevazute cu circulatie in ambele sensuri iar strada Oituz cu sens unic;
    -dupa actuala schita aflata in dezbatere publica, accesul cu autovehiculul pe strada Oituz se poate face numai circulind dinspre P-ta Unirii spre Selimbar
    INTREBARE : care este varianta(variantele) pentru a ajunge pe strada Oituz circulind dinspre Selimbar,Moldoveanu, Iorga etc.?
    – cu adresa nr. 6093/2012 inregistrata la Primaria Municipiului Sibiu, TOTI locatarii de pe strada Oituz(s-a anexat tabelul cu adresele si semnaturile tuturor locatarilor detinatorilori de autovehicule ) am solicitat ca strada Oituz sa redevina strada cu circulatie in ambele sensuri. O adresa similara a fost inaintata si Inspectoratului de Politie al Municipiului Sibiu.In respectiva adresa am notificat si motivele pentru care facem aceasta solicitare. Am primit un raspuns din partea Primariei Municipiului Sibiu ( de la Politie NU) fara nici o motivare . Iata continutul integral al raspunsului :”Referitor la adresa dumneavoastra nr. 6093/2012 prin care solicitati revenirea la circulatia in ambele sensuri pe str. Oituz, va comunicam ca sesizarea dumneavoasrea a fost analizata in Comisia de circulatie si s-a hotarit ca circulatia pe strada Oituz sa se desfasaoare intr-un singur sens, dinspre B-dul Gen. Vasile Milea inspre Str. Hipodromului.”
    INTREBARE: Ce rost mai au dezbaterile publice cind autoritatile HOTATASC?
    PROPUNERI:
    -strada Oituz sa fie strada cu circulatie in ambele sensuri;
    -semnforizarea intersectiei atit pentru autovehicule cit si pentru pietoni a
    strazilor Oituz cu B-dul V. Milea cu posibilitatea accesului autovehiculelor din str. Oituz atit spre P.ta Unirii cit si spre Selimbar precum si accesul spre str. Oituz din ambele sensuri ale B-dului V. Milea