se lansează mitichi calendar 2012 cu tema „baroque, barock”

se lansează mitichi calendar 2012 cu tema „baroque, barock”Cea de a patra ediție Mitichi Calendar se lansează joi, în cadrul unei recepții găzduite de restaurantul Terracotta.  Ediția 2012 a calendarului are tema „Baroque, baRock”. Cele 12 imagini împletesc perfect frumusețea modelelor și creațiilor vestimentare cu sobrietatea cadrelor baroce.

Cea de-a patra ediție a calendarului Mitichi tocmai ce a văzut lumina tiparului. Joi, 29 decembrie, Mitichi Calendar „Baroque, baROCK” se lansează în cadrul unei recepții găzduite de restaurantul Terracotta (str. Dobrun, nr. 1), unde vor putea fi văzute, în premieră, cadrele calendarului și filmul de making-of, realizat de Sebastian Marcovici și Bogdan Tătăroiu.

Lansarea va avea loc la ora 20, în prezența tuturor modelelor ce au participat la realizarea acestui calendar inedit, costumate în creațiile cu tentă baroc, realizate de designeri cunoscuți la nivel național. Pe parcursul celor două luni de ședințe foto, modelele au purtat creații Catinca Roman, Natalia Vasiliev, A&S Negulescu, Norina Stoica, Antonia Giurgiu , Anca Stanilă sau Lucian Rusu iar încălțămintea a fost furnizată de Donatella. Printre frumoasele modele le veți regăsi pe Georgiana Moga – Miss Globe România 2011 sau Andreea Hașa, imaginea Versace în Asia. Aspectul fetelor a căzut în sarcina a doi artiști, Luciano – câștigătorul Wella Trend Vision Awards, cel mai important concurs de hairstyling din România și Bianca Grabcev, omul care a adus barocul în fața obiectivului aparatului de fotografiat prin imaginația cu care a condimentat machiajele și decorurile platoului de fotografiere.

„Mitichi Calendar a început în anul 2009, cu primul calendar Women în real life, o selecție de fotografii „fine art”. 2010 a fost anul Cirquoteque, o îmbinare a temelor literare argheziene și maioresciene în care estetica urâtului și formele fără fond au fost redate prin contrastul locațiilor, multe dintre ele în ruină sau pline de mizerie cu accentele de culoare ale vestimentației modelelor. Anul 2011 a fost cel în care Mitichi Calendar a depășit granițele județului și a devenit un brand național. Sub sloganul „The natural beauties of Romania”, calendarul din 2011 s-a transformat într-un produs turistic 100%, locațiile de filmare fiind bine alese, dintre cele mai cunoscute obiective turistice naturale din țară”, povestește Dumitru Preda, realizatorul calendarului, despre istoria celui mai longeviv produs de fotografie de modă din România.

Ediția 2012 a Mitichi Calendar va fi tipărită în exact 2012 exemplare. Shootingurile pentru actuala ediţie a calendarului au avut loc la Casa cu Cariatide, lângă statuia Sfântului Nepomuk, la Biserica Romano Catolică sau în Biblioteca Astra, în municipiul Sibiu, dar şi la reședința de vară a Baronului Brukenthal de la Avrig sau la Biserica Armenească din Dumbrăveni.

 

Ultima oră

Comentariul meu