Serviciile Primăriei Sibiu vor funcţiona în perioada sărbătorilor de iarnă conform programului normal. Singurele zile libere prevăzute de lege sunt luni, 26 decembrie şi luni, 2 ianuarie.
Programul cu publicul va fi asigurat de Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni în zilele de 23 decembrie şi 30 decembrie, până la ora 13.30.
Ghişeele Direcţiei Fiscale vor fi închise doar în zilele de 26 decembrie şi 2 ianuarie. În ziua de 30 decembrie la oficiile poştale nu se vor mai încasa impozite şi taxe locale. În 30 decembrie ghişeele Direcţiei Fiscale vor funcţiona după un program special: ghişeele din sediul vechi al Primăriei vor funcţiona între 8 şi 9.30 iar cele din sediul nou vor funcţiona de la ora 8 la ora 10. Acest program a fost stabilit pentru a permite depunerea încasărilor la Trezorerie.
Serviciul Stare Civilă – departamentul Decese va funcţiona după programul normal, cu excepţia zilelor de 26 decembrie şi 2 ianuarie. Decesele care se produc în zilele de 24 decembrie şi respectiv 31 decembrie vor putea fi înregistrate în zilele de 27 decembrie şi respectiv 3 ianuarie, doar cu aprobarea parchetului.