eveniment microsoft în 19 octombrie la hotel ramada în sibiu

eveniment microsoft în 19 octombrie la hotel ramada în sibiuMicrosoft împreună cu partenerii HP, TotalSoft, Crescendo, GeCad NET, Genesys și SoftLinevor organizeaza evenimentul „Cloud Days. Soluții de cloud computing” în Sibiu, Hotel Ramada, pe data de 19 octombrie. Evenimentele se desfăşoară în perioada 11 octombrie – 4 noiembrie 2011 în Bucureşti şi în patru oraşe din ţară: București (11 octombrie), Sibiu (19 octombrie), Cluj Napoca (21 octombrie), Iași (26 octombrie) și Timișoara (4 noiembrie).

Microsoft anunță  Cloud Days, o serie de evenimente  dedicate oportunităţilor oferite de soluţiile cloud computing în sensul creşterii productivităţii, reducerii costurilor şi eficientizării proceselor de business. Evenimentele se desfăşoară în perioada 11 octombrie – 4 noiembrie 2011 în Bucureşti şi în patru oraşe din ţară: București (11 octombrie), Sibiu (19 octombrie), Cluj Napoca (21 octombrie), Iași (26 octombrie) și Timișoara (4 noiembrie).
Participanții la evenimente vor afla cum Office 365, Dynamics CRM Online, Windows Intune, Windows Azure și Private Cloud ajută la îmbunătățirea proceselor de business, la reducerea costurilor și la identificarea de noi oportunități de business. În plus, studiile de caz vor  arăta impactul şi beneficiile pe care soluţiile îl au  asupra business-ului şi valoarea adaugată pe care o obţine o companie care adoptă  soluţii în cloud.
Michal Golebiewski, Director of Marketing and Operations and Cloud Lead, Microsoft România: „Clienții și partenerii noștri sunt bineveniți la Zilele Cloud Computing în București și în orașele din țară, pentru a afla despre cele mai de succes soluții bazate pe cloud și pentru a accelera adopția serviciilor în cloud la o scară largă. Indiferent de dimensiunea companiilor beneficiare, Cloud-ul accelerează productivitatea organizațională pentru a câștiga clienți, pentru dezvoltarea relațiilor comerciale și pentru a-i echipa pe angajați cu noi instrumente de lucru, la standarde înalte de securitate. IT-ul ca serviciu, ca efect al serviciilor în cloud, ajută companiile să își scadă costurile și asigură o aliniere mai bună cu obiectivele de business ale clienților noștri.”

Ultima oră

Comentariul meu