iohannis, oprescu, apostu şi mazăre sunt cei mai mediatizaţi primari în online

iohannis, oprescu, apostu şi mazăre sunt cei mai mediatizaţi primari în onlineSorin Oprescu (Bucureşti), Sorin Apostu (Cluj-Napoca), Radu Mazăre (Constanţa) şi Klaus Iohannis se află pe primele trei locuri în topul celor mai mediatizaţi primari în mediul online, în decursul lunii iunie, arată o analiză Mediafax Monitorizare. Iohannis este bile promovat pe facebook.

Analiza a luat în calcul primarii reşedinţelor de judeţ (cu excepţia primarului suspendat al Craiovei, Antonie Solomon) şi pe cel al Capitalei şi a fost realizată în perioada 1 – 30 iunie pe site-uri, bloguri, conturi de Twitter şi pagini publice de Facebook – în total, circa 54.500 de surse online în limba română urmărite de Mediafax Monitorizare.Ierarhia vizibilităţii este condusă de Sorin Oprescu, care înregistrează peste 31% dintre menţiunile din online despre cei 41 de primari (2905 de menţiuni din totalul de 9286).

Sorin Apostu şi Radu Mazăre îşi alocă, la rândul lor, câte 7,4%, respectiv 6,8% din mediatizare, ei fiind urmaţi de primarii din Sibiu şi Iaşi – Klaus Iohannis şi Gheorghe Nichita – cu 5,2%, respectiv 5%.

Top 10 îi mai include pe Ion Lungu (Suceava) – 4,1%, Gheorghe Ciuhandu (Timişoara) – 3,7%, Gheorghe Falcă (Arad) – 3%, Tudor Pendiuc (Piteşti) şi Gheorghe Ştefan (Piatra-Neamţ) – 2,5% fiecare.

Împreună, cei zece edili din fruntea clasamentului cumulează 71% din totalul menţiunilor, în timp ce restul se distribuie între ceilalţi 31 de primari. În timp ce Sorin Oprescu are cel mai mare număr de menţiuni pe toate cele patru categorii de surse online monitorizate, locul secund este ocupat de Sorin Apostu în cazul site-urilor, Gheorghe Ciuhandu în cazul blogurilor, Klaus Iohannis pe Facebook şi Radu Mazăre pe Twitter.

Pentru primarii din top 10, site-urile au generat cea mai mare parte a vizibilităţii, având o pondere de 86% în mediatizare. Ierarhia categoriilor de surse online din acest punct de vedere este completată de Twitter – 6%, bloguri – 5% şi Facebook – 3%.

Mediafax Monitorizare monitorizează în prezent toate categoriile de surse online: presă, dar şi social media. Astfel, agenţiile de PR şi specialiştii în comunicare din companii pot afla ce se scrie despre brandurile sau produsele lor pe aproape 54.500 de surse în limba română: 978 site-uri de ştiri, 27.158 bloguri, 13.577 conturi de Twitter şi 12.695 pagini publice de Facebook.

Mediafax Monitorizare este primul serviciu românesc de monitorizare profesionistă a presei, lansat în 1998. În prezent, Mediafax Monitorizare furnizează rapoarte zilnice şi analize de imagine unui portofoliu de circa 250 de clienţi corporate şi instituţionali. Rapoartele zilnice, ce pot fi accesate de clienţi prin intermediul contului individual de pe www.monitorizare.mediafax.biz, conţin toate materialele jurnalistice în care se regăsesc cuvintele-cheie definite de aceştia şi includ copii scanate ale articolelor din presa scrisă, înregistrările programelor de ştiri radio şi TV şi linkuri spre articolele sau postările online. La rândul lor, analizele media evaluează acoperirea mediatică înregistrată de clienţi şi de concurenţii lor sau felul în care presa a reflectat temele de actualitate din industria în care aceştia activează. Mediafax Monitorizare deţine un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001:2008 pentru sistemul său de management al calităţii. Sursa: Mediafax.ro

 

Ultima oră

Comentariul meu