În perioada 30 iunie, ora 12:00 – 5 iulie, ora 08:30, activitatea la ghişeele tuturor administraţiilor financiare din judeţul Sibiu care lucrează cu publicul va fi oprită, cu excepţia activităţii la ghişeele trezoreriei.
„Având în vedere această situaţie, precizăm că nu se vor putea depune declaraţii fiscale şi informative, nu se vor putea elibera certificate de atestare fiscală, adeverinţe de venit, nu se vor putea emite decizii de calcul a taxei pe poluare, decizii de impunere anuală privind veniturile realizate, nu va funcţiona portalul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a judeţului Sibiu”, se arată într-un comunicat al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a judeţului Sibiu. Va funcţiona activitatea de registratură a administraţiilor fiscale teritoriale va funcţiona, urmând ca solicitările contribuabililor depuse în perioada 30 iunie – 4 iulie 2011, să fie soluţionate în zilele imediat următoare.
Se închid 5 administraţii fiscale
Începând cu data de 5 iulie la nivelul judeţului Sibiu vor funcţiona următoarele administraţii conform reorganizării, respectiv Administraţia pentru Contribuabili Mijlocii, Administraţia municipiului Sibiu, Administraţia municipiului Mediaş, Administraţia oraşului Agnita, Administraţia oraşului Avrig şi Administraţia oraşului Sălişte. Arondare pe localităţi conform reorganizării este publicată la sediul fiecărei administraţii teritoriale din judeţul Sibiu. Informaţii suplimentare se pot obţine de la centrul de asistenţă telefonică a contribuabilului Sibiu, telefon 0269-238496.