În ziua cu pricina, la ora 22.30, va avea loc, pe peronul Gării din Sibiu, îmbarcarea călătorilor pentru petrecerea din trenul Beck’sperience 2011. Trenul Beck’sperience va rula pe traseul Sibiu – Sighişoara şi retur.Peste 100.000 de persoane au participat la campania Beck’s din acest an, din care 5.000 au optat să se înscrie la tragerea la sorţi pentru a câştiga o invitaţie de două persoane la petrecerea neconvenţională pe şine din trenul Beck’sperience.
„Vreau să vin pentru că mi se pare cea mai faină idee de party pe care am auzit-o până acum şi pentru că îmi plac Grimus, Şuie şi Gojira!”, îşi motivează Mihaela din Sibiu înscrierea în concurs, iar Sorin spune că: “Vreau să vin la petrecere pentru că e o experienţă pe care nu aş uita-o niciodată…Să cunosc persoane noi şi o bere care face totul sa fie plăcut în jurul tău. Beck`s pentru toţi!”.
Echipament impresionant
Trenul Beck’sperience este compus din 11 vagoane transformate în club pe şine ce-şi va purta călătorii pe durata a cinci ore de petrecere. Cu ajutorul a peste 4 tone de echipamente, trenul a fost metamorfozat într-un spaţiu dedicat muzicii live şi dansului. Interiorul a două vagoane a fost demontat complet pentru a face loc scenelor şi pupitrului pentru DJ, adică zona de club a trenului Beck’sperience. Alte trei vagoane au fost modificate parţial, păstrând doar jumătate din scaune, pentru a da naştere zonei de lounge iar şase vagoane au fost transformate în restaurante şi cafe baruri pentru relaxare. Indiferent de vagonul în care vor alege să-şi petreacă timpul invitaţii, cele 20 de plasme vor transmite concertele din zona de club, iar muzica live a trupelor Şuie Paparude, Grimus, DJ Gojira, DJ Leo, Dj Bully şi DJ Limun se va putea auzi în orice colţ al trenului.
Campanie naţională
Trenul Beck’sperience face parte din campania integrată de comunicare Beck’s dezvoltată de Lowe şi Initiative care a demarat pe 1 martie. Campania este promovată prin spoturi TV şi radio, POSM-uri, ambalaje special create pentru promoţie şi este susţinută printr-o platformă online adaptată de HyperActive. „Ne-am propus să continuăm să le oferim consumatorilor oportunităţi inedite prin care să intre în contact cu spiritul neconvenţional cu care Beck’s i-a obişnuit. Am pornit de la ideea de a recompensa fidelitatea consumatorilor şi am urmărit să nu le oferim simple premii, ci experienţe neconventionale”, spune Mihai Fetcu, Creative Director Lowe.