Tursib va introduce începând din luna mai un nou instrument de plată pentru serviciile de transport: abonamentul tip card electronic. Acest instrument de plată va fi introdus ca proiect pilot în cazul serviciilor de transport asigurate pentru angajaţii unei unităţi de producţie din Zona Industrială Vest. Un număr de 300 de angajaţi de la această unitate de producţie vor primi aceste carduri.
Suportul electronic este din plastic, tip card, inscripţionat cu numele, fotografia şi un cod unic de abonat. Prin noul sistem cardurile vor fi încărcate electronic, de la sediul societăţii sau de la orice punct de vânzare. Controlorii în trafic vor fi dotaţi cu unităţi speciale care le permit să verifice dacă este încărcat cardul pentru o perioadă de valabilitate corespunzătoare. „Sistemul va fi astfel testat şi dacă se dovedeşte a fi un instrument bun, acesta va fi extins. Prin aceasta continuăm să adaptăm activitatea societăţii de transport în comun la nevoile şi posibilităţile de acum, sistemul eletronic de plată fiind un instrument foarte simplu şi util de plată.” a declarat primarul Klaus Iohannis în conferinţa de presă.Introducerea acestui card de abonament simplifică foarte mult procedura de eliberare a abonamentelor. Spre exemplu, în cazul abonamentelor pe hârtie, în fiecare lună trebuia emis un alt abonament.
11 automate de bilete funcţionează în Sibiu
Pentru cei care nu doresc să achiziţioneze un abonament ci bilete de călătorie, societatea de transport public a demarat un program prin care se doreşte echiparea staţiilor de transport public cu automate de bilete. În prezent în Sibiu funcţionează 11 astfel de automate, al unsprezecelea devenind funcţional din 5 aprilie, în staţia Compa II. Automatele de bilete şi-au dovedit eficienţa, în luna martie 2011 fiind vândute aproximativ 63.000 de bilete prin aceste aparate. În aceeaşi lună a anului trecut au fost vândute aproape 49.000 de bilete. Vânzările prin automate reprezintă în prezent 22% din totalul biletelor vândute. Principalul avantaj al acestor automate este faptul că sunt disponibile 24 de ore din 24, spre deosebire de chioşcurile de bilete care se închid mai devreme.
Cat de urat si pueril. Sper ca nu au de gand sa foloseasca acel design pentru carduri.