sibiul investeşte 1,1 milioane lei în proiectul sibiu baroc updateProiectul va fi implementat începând din luna septembrie, durata proiectului fiind de 19 luni. Municipalitatea doreşte ca prin intermediul acestui proiect de promovare să individualizeze şi să dezvolte mesaje publicitare pornind de la istoria barocă a oraşului Sibiu.

Proiectul cu titulul “SIBIU BAROC UPDATE” a fost acceptat spre finanţare în urma evaluării tehnice şi financiare, intrând în etapa pre-contractuală. Urmează vizita la faţa locului a echipei de evaluare şi semnarea contractului pentru obţinerea finanţării. Proiectul a fost depus de municipalitate în cadrul Programului Operaţional Regional 2007 -2013, Axa Prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3 – Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, Operaţiunea – Dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovării produselor specifice şi a activităţilor de marketing specifice.“Încă un proiect depus pentru obţinerea de fonduri structurale a fost aprobat, ceea ce demonstrează că obţinerea de fonduri structurale este în continuare o prioritate pentru municipalitate.” a declarat primarul Klaus Iohannis în conferinţa de presă.

Finanţare importantă de la UE

Valoarea totală a proiectului este de 1.018. 879 lei (inclusiv TVA), iar suma nerambursabilă solicitată din fonduri structurale este de 652.751,54 lei. Contribuţia municipalităţii sibiene la realizarea acestui proiect este de 169.561,46 lei. Fondurile solicitate ca finanţare nerambursabilă vor fi folosite pentru acoperirea costurilor campaniei de promovare, participarea la târgurile de profil din ţară şi realizarea de materiale tipărite pentru promovarea resurselor turistice ale oraşului. În cadrul proiectului se vor promova următoarele resurse turistice: centrul istoric al Sibiului, Turnul Sfatului, zidurile de fortificaţii, traseul ecumenic (biserici reprezentative), traseul verde (pista de biciclete – grădina zoologică), muzeele care alcătuiesc Complexul Naţional Muzeal ASTRA şi cele din componenţa Muzeul Naţional Brukenthal, precum şi agenda culturală. Totodată se vor edita calendare lunare de promovare a evenimentelor culturale care vor avea loc pe parcursul anului.

Derulare amplă în anul 2012

Municipalitatea doreşte ca prin intermediul acestui proiect de promovare să individualizeze şi să dezvolte mesaje publicitare pornind de la istoria barocă a oraşului Sibiu. “Sibiul va avea astfel o nouă posibilitate de a-şi promova resursele turistice la nivel naţional, iar acest proiect se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a domeniului turismului în Sibiu. Dacă Sibiul este foarte cunoscut în străinătate, prin acest proiect ne îndreptăm atenţia în primul rând asupra pieţei interne, încercând să atragem un număr şi mai mare de turişti.” a mai declarat primarul Klaus Iohannis.

Proiectul va fi implementat începând din luna septembrie 2011, durata proiectului fiind de 19 luni.

Ultima oră

Participă la discuție

1 Commentariu

  1. Intr-o partidă amicală din stagiu de pregatire din Antalya, CSU Vointa Sibiu – Amkar Perm (prima liga din Rusia, locul 14 sezonul trecut) 1-1. Scorul a fost deschis de ruşi în minutul 68, echipa noastră egalând 6 minute mai târziu. ( MARII JURNALISTI SIBIENI UITA DE VOINTA< RUSINEEEE!!!!)