târgul de crăciun 2010 a atras peste 200.000 de vizitatoriConform estimărilor comercianţilor, media zilnică a cumpărătorilor a fost de aproximativ 80 de persoane, ceea ce înseamnă că peste 170.000 de persoane au achiziţionat produse din Târgul de Crăciun şi aproximativ 200.000 l-au vizitat. 80 la sută dintre comerciaţi şi-au exprimat deja dorinţa de a participa la Târg şi ediţia următoare.

târgul de crăciun 2010 a atras peste 200.000 de vizitatori

Ediţia a patra a Târgului de Crăciun s-a încheiat în primele zile ale anului 2010. Această ediţie a  fost cea mai mare de până acum, din punct de vedere al numărului de comercianţi – 69 de căsuţe – şi al produselor comercializate.Conform estimărilor comercianţilor, media zilnică a cumpărătorilor a fost de aproximativ 80 de persoane, ceea ce înseamnă că peste 170.000 de persoane au achiziţionat produse din Târgul de Crăciun şi aproximativ 200.000 l-au vizitat. 80% dintre comerciaţi şi-au exprimat deja dorinţa de a participa la Târg şi ediţia următoare.

Zeci de concerte

Anul acesta pe scena Târgului de Crăciun din Sibiu au urcat nu mai puţin de 20 de ansambluri şi grupuri folclorice din întreaga ţară alături de Ansamblul Folcloric „Margăritare” din Republica Moldova: două coruri bisericeşti (Corul Catedralei Mitropolitane Timotei Popovici din Sibiu şi Corul Bisericii Ştefan cel Mare), spectacole de teatru şi numeroase concerte de colinde susţinute de elevi şi studenti. Grupul Vocal Acapella a fost şi el o prezenţă specială în cadrul programului cultural al Târgului. Anul acesta organizatorii au pus accent pe promovarea tradiţiilor populare şi a artiştilor locali din Sibiu şi împrejurimi, care au evoluat bineînţeles şi alături de invitaţii din alte zone.

Moş Craciun a sosit şi el în Piaţa Mare în 24 decembrie şi a dăruit cadouri la aproximativ 300 de copii. În jur de 100 de punguţe de cadouri au fost oferite şi copiilor care au colindat pe scena Târgului.

Site nou pe web

Anul acesta organizatorii au construit şi un site nou de prezentare, bilingv, care a oferit posibilitatea vizitatorilor să arunce şi o privire virtuală în Târgul din Piaţa Mare. De la activarea siteului şi până la închiderea Târgului acesta a avut 67.053 de vizite, dintre care 11.000 utilizatori unici. Cei interesaţi să ofere un feedback organizatorilor au putut să completeze un formular în care să împărtăşească opiniile lor despre Târg.Pe lângă promovarea pe site-ul propriu, anul acesta Târgul din Sibiu a fost promovat şi la nivel internaţional pe siteuri specializate. Organizatorii îi invită şi în 2011 pe sibieni şi oaspeţii oraşului la a cincea ediţie a Târgului de Crăciun, dar până atunci îi aşteaptă la Târgul de Paşte, care îi va aştepta anul acesta întrun format mai extins.Ediţia de anul acesta a fost deschisă în perioada 28 noiembrie 2010 – 2 ianuarie 2011 şi a fost organizată de Fundaţia Au-Ro Austria Pro România şi cofinanţat de către Consiliul Local Sibiu, prin Primăria şi Casa de Cultură a Municipiului Sibiu.

Ultima oră

Comentariul meu

Publică